Extreem vermoeid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Memommy, 10 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tadja

Tadja Lid

5 jul 2016
    92
    0
    6
    Hoofd financiële administratie
    Ik was ook echt extreem moe de eerste weken.
    Ben nu bijna 10 weken en het wordt al wel echt minder gelukkig.

Bij de eerste zwangerschap had ik het ook en dit was rond de 12 weken ook weer voorbij

2. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Gaat inderdaad weer weg, ik kon voor mijn gevoel staand nog slapen... Lekker de rust pakken wat je nodig bent, er gebeurt nu zoveel in je lichaam!

Ps na 40 weken ongeveer komt het ook weer terug 😋

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant

Ja en dan ben je weer vermoeid van de gebroken nachten :D

4. Memommy

Memommy Actief lid

10 dec 2016
    209
    2
    18
    Eerste twee zwangerschappen niet zo gehad als nu maar inderdaad overal en altijd kan ik slapen zo moe niets helpt

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! ik was beroerd en moe tegelijk, vreselijke combi!! en dan ook nog een drukke peuter in huis....de 1e zwangerschap heeft wat dat betreft wel voordelen; rusten wanneer je wilt.
    Ik ben nu +- 18 weken en savonds wel helemaal "gaar", maar gelukkig niet meer zo extreem moe. Heb er helaas wel migraine voor in de plaats gekregen, 1x in de week ben ik de sjaak, en dan ben ik ook doodmoe. Vandaag ook, kon ik maar in bed liggen pitten, maar dat gaat gewoon niet met een peuter om me heen. Moet het echt hebben van kleine hazeslaapjes op de bank terwijl peuterdochter aan het spelen is. gelukkig heb ik geen last van haar geluiden(en zelfs niet van de tv), zo moe ik op zo'n dag, hahaha!!

Het gaat wel weer over hoor, en goed dat je floradix hebt gehaald. Dat spul werkt echt goed. Sterkte!!!

Deel Deze Pagina