Treffen jullie voorzorgsmaatregelingen ivm onweer? Vind het verschrikkelijk, ben zo bang dat ie inslaat...
Als je 'mijn radar' instelt op buienradar is dat ook wel precies. Verder kijk ik altijd 2 uurs en voor de dag van morgen de 24-uurs, de 3 uurs is niet precies nee.
Overdag mag het van mij inderdaad zoveel onweren als het wilt maar in de nacht heb ik er maar een hekel aan. Hier zie ik nog niks, het is wel heel benauwd.
Echt? Jeetje, het wordt hier steeds extremer en word er toch wel bang van hoor. Die flitsen! Met 10000 van die vertakkingen. Ieks! En inderdaad hopen op buien zonder hagel. Vorig jaar of het jaar daarvoor was echt horrible, half Z-V had autoschade ofzo.
Ooh ik ben jaloers, ik wil ook onweer! Het moet het IJsselmeer oversteken voor het hier is, en helaas is die kl*te plas water niet erg gunstig voor onweer.
Tijdje terug al... Ik had een collega die toen een splinternieuwe BMW "voor weinig" had omdat er toen veel BMWs beschadigt waren door hagel Overigens.. Het is uitgespetterd... De bui laat nog even wachten.
Hier.. in een uithoek in Drenthe komt bijna geen onweer. De buien kunnen ons niet vinden ofzo. Kate waar woon jij zo ongeveer? Zal me benieuwen wat t weertje vanacht weer gaat doen. Zal voor ons waarschijnlijk wel weer meevallen.
Hier komt het vaak de rivier niet over daar heb ik geluk mee ik ben ook doodsbang voor onweer. Mijn man is nu aan het werk maar is aan het haasten om met maximaal 2 uurtjes thuis te zijn zodat jij voor het noodweer thuis is. Aangezien ik ga panieken. Ik heb overal de stekkers uit al en wacht maar af
Jeaaaaj! Het gaat weer rommelen! Laat maar komen hoor. Ik ben er klaar voor. Droomde vannacht over tornado's haha. Die mijn petunia's (flinke bos voor de bruiloft) kapot waaide.
We wonen aan de rand van een stad, met water en weiland een straat verder zegmaar.. Niet veel hoge bomen in de buurt en in deze wijk slaat het vaker in.. Is een keer een zolder in brand gevlogen.. Dat lijkt me zo eng, dat er brand ontstaat..
Hier is het meerdere keren in huizen ingeslagen, een keer in onze buurman, een keer in een elektriciteitshokje (toen waren de ramen gesprongen in de helft van de stad) en ook nog een keer in de boom voor ons huis (die was doormidden). Ben ook altijd bang voor brand e.d.
Hier begint het weer rond half 2 geloof ik.. Ik heb als klein meisje het huis van de overburen tot de grond zien afbranden nadat hun huis werd getroffen door iets wat er uit zag als een vuurbal.. Ben heel lang bang geweest van onweer, nu gaat het wel al blijf ik veilig binnen.
Severeweather - Stormchasing & Research - Home Supercellen mogelijk en ik zit mooi in het 3 gedeelte. Nice.
T begint hier net te donderen.. ik ben dus echt als de dood voor onweer.. overdag boeit t me niet maar savonds vind ik het zo eng.. Is manlief ook niet thuis ook.. die is over ruim een uur pas thuis