Extreem weer verwacht vandaag.

Discussion in 'De lounge' started by Aszz, Jul 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Waar zit jij dan?

2. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Het gaat hier ook echt enorm tekeer! Ik lig beneden bij de hond, arm beest is echt bang.. Man en kinderen slapen overal doorheen..

3. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Noord-Brabant. Het is echt even een half uur flink tekeer gegaan. Nu is het een stuk rustiger.

4. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ben ik dan de enige die onweer wel leuk vind? Als je ergens binnen zit dan.

Ik was vroeger altijd bang. Ik ging dan altijd bij mn ouders slapen op de kamer. T was een keer zo dat t niet zo hevig was en toen was ik constant wakker. Daarna echt heel hevig waar ik wel doorheen sliep maar bij een paar huizen verder stond de zolder in de fik.

Ik woon 2 hoog met bovenburen en ik ga verhuizen naar 1 hoog met bovenburen. Ben ook niet bang dat t bij mij zou inslaan. Zou ik eerder hebben als ik geen bovenburen zou hebben.

Heb prachtige dingen in het buitenland meegemaakt met onweer. Heb oa in de bergen mooie dingen gezien.

Ik ga altijd tellen hoeveel seconde tussen de flits en de donder zit. Dan weet je hoeveel meter je er vandaan zit. Weet iemand dit precies?

Vandaag heb ik erg veel geluk gehad. Je hebt in amsterdam een festival. Mn vriend moest om half 5 optreden. In de ochtend onweer en regen, toen ik naar buiten ging de hele dag zon en heerlijke temperaturen tot heet weer nog ook en toen ik rond 23.45 weer naar huis ging ging het pas echt regenen en onweren toen ik binnen was.

Heerlijk weer dus vandaag.

5. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier in Arnhem spookt het....vind het normaal niet erg, maar dit is beangstigend...

6. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    Ik dacht dat of elke 3 of elke 4 seconde was 1 km

7. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    Vind t trouwens nog erg meevallen.. Ja t regent veel en hard. Maar de onweer valt tegen :) (ik hou van onweer)
    Mja bui is nog niet over :D

8. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ben jij er ook zo 1 die het leuk vind als het er eens in de tijd echt verschrikkelijk hevig eraan toe gaat

9. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik ben er gek op! Maar gaat net langs ons heen..een vriendin woont vlakbij en daar gaat het te keer

10. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Hier regent het alleen nog maar. Helaas heb ik nu lekkage in mn slaapkamer, op de aansluiting van het dak naar de dakkapel.
    Ik lag te lezen omdat ik niet kon slapen en toen werd mn voet ineens nat.
    Probeer ik manlief wakker te maken, moet ik gewoon 3x duwen tegen hem en zeggen dat het lekt.
    Het drupt nu niet meer maar heb de emmer er nog onder staan omdat manlief alweer slaapt en ik beneden zit.

Liefs doris

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik werd wakker van het raam dat dicht waaide! Ben nooit bang maar nu eigenlijk wel... Jeetje wat ging dat hard zeg

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier nu onweer. Had zo gehoopt dat ik er een keer doorheen zou slapen. Vind het echt eng. Man en kinderen slapen er natuurlijk doorheen zoals altijd.

13. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    2,637
    379
    83
    ..
    Hier waren er zonet echt mega rukwinden en veel regen..
    Heb het idee dat nu ergste voorbij is..

14. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Hier werden we wakker van wind.
    Het was extreem hard en het flitsen ging continu door ook regende het als een gek!
    Brrr ben niet snel bang maar ik en zelfs mijn man knepen hem een beetje!
    En laat hij nu ook nog eens zijn opgeroepen door de brandweer, zit ik hier alleen met de hond en de kleine meid:(

Als het licht word ben ik benieuwd wat de schade is.

15. Ellen291982

Brrr eng. Is hij opgeroepen voor een inslag?

16. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Nee gelukkig niet wel stormschade

17. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
    Ik ben ook wakker geworden van het onweer. Vind het veel heftiger dan vanmiddag. Ook meer regen.

18. Ellen291982

Gelukkig idd. Is het daar al wat rustiger?

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Zo ook overleefd wat was dat?!

20. Snne

Snne Bekend lid

Feb 10, 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik wou zeggen je woont vast vlakbij mij in de buurt maar zie emmen staan da's toch een dik uur hier vandaan maar inderdaad zeg jeetje wat was dat?!! Ik schrok me te pletter werd er wakker van. Dit was echt wel hele enge onweer. Gelijk de hele omgeving online op Facebook haha daar kan ik dan wel weer om lachen. Laat het maar snel ophouden ik vind dit maar niks... Brrr...

Share This Page