Hier begon t vannacht ook tegen 2 uur. Ramen dicht gedaan, want het ging te keer als een gek. Toen naar beneden gegaan, hond lag te trillen in de mand! Meegenomen naar boven en weer slapen.. Achteraf viel het wel mee, waaide alleen ontzettend hard!
Normaal vind ik onweer en storm prachtig, maar hier spookte het ook goed. Gelukkig ging me man samen met me dochter onweer kijken. Zodat ik in bed kon blijven en ze niet zag dat ik het wel erg spannend vond
Weet iemand of het in groningen geonweerd heeft? Ik heb 1 donder gehoord en toen weer in slaap gevallen... Het klinkt superheftig elders in het land!
In Assen viel het ook erg mee, zowel gistermiddag als afgelopen nacht. Gewone onweersbui, niks heftigs ofzo. Wel enorm geregend en veel wind.
Stelde wat onweer betreft niks voor vannacht. Normaal lig ik dan te rillen van angst maar nu niet . Vind het maar niks onweer , manlief wel als het kan gaat ie op balkon er na kijken brr.
Hier heeft het nog een hele tijd aangehouden met flitsen, heel snel achter elkaar. Uiteindelijk gewoon in slaap gevallen, was zo moe..
Hier ging het vannacht gigantisch te keer. Aan een stuk door gedonder en geflits.. Gister overdag 2 felle flitsen, beetje gerommel en heel veel regen.