Nou hier werd ik overvallen! Zit ik rustig met alle kinderen broodjes te smeren en te eten, hartstikke mooi weer. Al het speelgoed stond nog in de tuin van het lekkere spelen vlak ervoor, loop ik met ze de trap op (3 dreumissen van rond de 2 en een meid van bijna 5) begint het uit het niets ineens heel donker te worden en het begint me toch te regenen! Maarja kon geen kant op, alle ramen stonden open en met name ons kiepraam op zolder waar ons bed onder staat... damn!! heb hoogzwanger 2 kids opgetild en de derde opgejut "toe maar, loop maar ga maaaaaaar!!!" heb ze opgesloten op de kamer met het traphekje ervoor en ben als een malle het hele huis doorgerend om alle ramen dicht te doen. Komt mn dochter nog heel droog: "mamma mijn hele kamer is nat!" jahoor... dr halve kamer stond al onder water, dr tv en alles was zijknat (doet het gelukkig nog wel) maar ik vergat in de paniek naar beneden te rennen dus alle afstandsbedieningen die onder het raam op de vensterbank lagen zijn kaduuk Had me zo verheugd op mn middagfilm als alle kids op bed lagen...!! Maarja dat kan ik vergeten nu... Nog nooit meegemaakt hoor dat het zo snel omsloeg. Van heel mooi zonnig weer naar pikzwart, keiharde regen en knallen van onweer! pfff... en binnen 5 min stond de halve tuin letterlijk onder water (zeker 20 cm hoog in de hoeken van de tuin) niet normaal... was helemaal in shock aan het kijken naar de bui... damn!
Het regent sinds 10 minuten. Even heel hard, maar nu minder. Ook gerommel in de lucht. Hoop dat het onweer wel ver weg blijft.
Ja en nu is het zonnetje weer hoog aan de hemel alsof er niets gebeurd is... Alleen als je naar de ravage in de ondergelopen tuin kijkt zie je dat het geregend en gewaaid heeft verder niets... heel bizar!
Hier in zwolle wel flinke regen en af een toe een donder in de verte. Daar is ook alles mee gezegd....
Ik zou een paraplu naast je zonnebril leggen! ..oh en rubberlaarzen naast je slippers (dan overleef je ook nog een inslag mocht dat gebeuren las ik op Waarmaarraar.nl haha)
Wij hebben de bui mooi aan zien komen op het strand, heel erg gaaf. Helaas ruzie met de panorama functie, grrr!