Nog niet heel Friesland hoor, ik woon helemaal in noorden, nog verder naar t noorden en zit in zee Maar wel n beetje donkerder, verder nog niks..... Ze zijn hier ook gewoon aan t sporten op t sportveld whaha
Hoorde gister van een vriendin dat een vrouw getroffen was op haar rubberlaarzen maar door haar paraplu is ze wel geraakt. Heb je het daar over? Had ze het overleefd?
hier ook in het noorden, maar wel regen geen onweer, denk dat het wel mee gaat vallen (helaas leek me wel ff mooi)
Ja zo zag ik het ook aankomen. Ik wilde nog wel even naar de stad...dus de auto gepakt in plaats van de fiets... Gelukkig maar want het spoelde. Net alof de kraan open stond.
Wij kwamen net terug van het ziekenhuis en we hebben gigantische takken van de weg staat slepen omdat die zo gevaarlijk lagen. Ziet er dus naar uit dat het hier net buiten de stad nog veel erger is geweest. De onweer is trouwens nog ongeveer twee uur door blijven donderen voor het helemaal weg was en nu zie ik alweer een pak van dezelfde wolken deze kant op drijven. Meh! @happyglow: Nou het ging ook razendsnel! Het ene moment twijfelde ik of ik nu onweer hoorde of wat anders en het volgende moment was het aardedonker en begon het al te regenen. Heb echt moeten rennen om tussen die twee momenten de parasol e.d. binnen te zetten. En leuk om te lezen trouwens, dit topic Grappig om te zien hoe het in de rest van NL is.
Hier werd het rond half 12 ook pikzwart en echt een wolkbreuk. Veel regen en heel veel onweer. Ben blij dat het erop zit. Nu schijnt de zon weer.
het is pikkedonker hier in huis nu. Lampen maar aangezet. Onweer wordt nu ook steeds harder. Verder regent het en het waait redelijk,
Grappig hoor dat verschil van het weer. Gelukkig heb ik vanmorgen buienradar in de gaten zitten houden en die klopte precies, had dus alles netjes opgeruimd toen het los barste hier. Nu is het hier alweer benauwd, de zon schijnt nog wel maar het begint alweer rustig aan bewolkt te raken.