Extreem weer verwacht vandaag.

Discussie in 'De lounge' gestart door Aszz, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hier is het ook echt smerig benauwd weer. Geef mij maar weer zo'n flinke bui. Zweet mezelf een ongeluk

2. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hier in BE heeft het vanochtend toch behoorlijk lelijk gedaan met gedonder, gebliksem en héél véél regen. En is er hier en daar (maar gelukkig niet bij ons) schade.
    En voor vanavond voorspellen ze nog meer gedonder.

Maar nu is het hier een heerlijke 23 à 25 graden :).

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hier was het maar een kleine bui, vond ik jammer want ben groot liefhebber.(natuurlijk binnen de perken, geen schade of gewonden) neem benieuwd of er vannacht nog wat komt. Het is hier zonnig en flink warm.

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier is het ook bij dat ene buitje gebleven.
    Net heerlijk gebbq't!

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ti's hier gewoon weer 25 graden nu!

6. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hier 32 graden, ik smelt

7. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Code oranje pffffffff. Dat hele KNMI is niet meer te vertrouwen. Ze strooien met waarschuwingen, maar er komt nooit wat van terecht (hier tenminste)
    Volgende keer bij een weeralarm of iets dergelijks steek ik de barbecue aan...

8. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Over het algemeen geldt dat ook nooit voor Groningen. De buien zijn al lang uitgeraasd als ze hier aankomen! Dus idd lekker de bbq aan!!! :D

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Viel gelukkig mee hier, al was die verkoeling echt lekker! Uurtje later begon de zo weer te steken en gelijk weer zo ranzig, plakkerig warm.

Ik kijk uit naar dagen van gewoon een graad of 22. Normaal eten, normaal je dingen doen, normaal slapen...

10. MamaMissP

MamaMissP Actief lid

6 feb 2011
    158
    0
    16
    Zeeuws-Vlaanderen
    Nou hier was het niet zo leuk. Wc overstroomt, het water liep tot in de hal. Mijn beide garage's vol water. Bij de hema stond heel de kelder blank door het overstromen van de wc's, water stroomde winkels binnen. Ik vrees voor vanavond want er is nog veel regen op komst.

11. tuc

tuc Niet meer actief

hier klopte code oranje ook wel hoor. Megaveel regen gevallen, flink omweer en de stoelen vlogen door de achtertuin.

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Het flitst in de verte, wij bereiden ons voor op nog een stevige bui.

13. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Er komen inderdaad weer redelijk wat roodgele plusjes aan :D. Ben benieuwd!

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ik zie net... In breskens.. Een fikse tropische bui maar minder erg dan eerder vandaag.

In Rotterdam begint het te spetteren... Ik ga eens binnen op de bank zitten dus maar.
    Ga z naar bed.. Dan heb ik toch nergens last van.

Hoop alleen dat het niet gaat hagelen ivm de tomaten...
    Maar waar ze nu staan staan ze in ieder geval uit de wind... Dus we gokken het er maar op.

15. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Hier ging het vanmorgen flink tekeer, het leek wel nacht niet normaal.

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Klopt het dat wanneer je op buienradar kijkt dat er verschil lijkt te zitten in 2 en 3 uur vooruit kijken? Maakt nogal verschil vind ik..
    Vreselijk als het gaat onweren snachts... Doe dan geen oog dicht, bang dat het inslaat..

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jep, volgende lijn zit er weer aan te komen. Ben benieuwd wat die gaat doen.

KateK, niet te ver vooruit kijken. Heeft helemaal geen zin met onweer want het veranderd met de minuut.
    Hou het bij 1 uurtje vooruit, weet wat de trekrichting is en probeer te genieten van de lichtshow ;)

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Brrrr i'll try... Hihi

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Bliksem slaat altijd in op het hoogste punt... Meestal een boom of lantaarnpaal dus.
    Of een hoog gebouw voorzien van bliksemafleider.

Niet te bang zijn dus... In het ergste geval moet je alle apparatuur in huis vervangen maar gewoon thuis is de kans op verwondingen van jezelf heel klein.

20. MamaMissP

MamaMissP Actief lid

6 feb 2011
    158
    0
    16
    Zeeuws-Vlaanderen
    Het begin is er. Duimen voor weer geen overstroming van de wc.

Deel Deze Pagina