Extreem zware baby in Mexico geboren

Discussie in 'De lounge' gestart door terisia, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik moet even mijn ei kwijt over dit onderwerp.
    Ik vind het erg jammer dat alles en iedereen ( in dit geval een baby) wat afwijkt wat wij *normaal* vinden, meteen allerlei kwalificatie's meekrijgt.

En dan hoe er getypt wordt over een KS alsof dat een makkie is.....

"Allemachtig, wat een varkentje"
    Sommige mensen moeten eens even nadenken voordat ze wat typen.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.879
    113
    Blijkbaar is het toch ook niet normaal, anders is het niet in het nieuws. En sorry hoor, maar dat kind lijkt gewoon op een varkentje.

3. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

nou nou zeg het ken wel iets vriendelijker denk niet dat jij het leuk vind als ze jou kind monster noemen!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    da's een peuter man, geen baby!
    Krijg spontaan pijn in mn buik.....

5. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik vind het een heerlijke knul!

Wel een beetje cru om te reageren dat hij op een varkentje lijkt...

Wees eens eerlijk, je eigen baby uitgezonderd, dan zijn toch alle pasgeboren babies niet mooi ;)

Groet van Kiki

6. djellybelly

hhahahahaah heey mijn dochter was wel mooi hahahahaha
    nee geintje ik snap wat je bedoeld en vind het te erg voor woorden dat iemand zo reageerd pffff

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.879
    113
    Nee, jullie denken vast nooit bij jezelf 'wat een lelijk kind'. Hoeft niet specifiek over dit kind te gaan, maar gewoon in je omgeving. Nee, dan zeg ik ook niet tegen die ouders van 'wat een apie' ofzo, dat denk ik dan gewoon en maak een opmerking over zijn leuke kleertjes of haartjes. Natuurlijk wil geen 1 ouder horen dat zijn kind niet moeders mooiste is, en voor alle ouders is het toch de knapste baby van de wereld en zijn er blij mee, maar ik geloof toch niet dat de Mexicaanse moeder van dit kind op dit forum zit. Maar dan zal ik het een flinke jongen noemen en in het vervolg voor mezelf houden dat ik denk dat het op een varkentje lijkt. Stoot ik ook niemand meer voor het hoofd.

8. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Mooi of niet mooi... ach.. in de ogen van de moeder is het vast de mooiste baby van de hele wereld.. goed dat het via een keizersnede gekomen is.. je moet er toch niet aan denken die natuurlijk te moeten baren (krijg spontaan pijn van onderen )

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Lieve help, Bram is nu drie maanden en weegt 12 pond....en dat vond ik al flink :D
    Die vrouw zal wel flink zwangerschapsdiabetes gehad hebben denk ik, waarschijnlijk niet opgemerkt ofzo.

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    On-toppic:
    Oei oei, ik krijg er spontaan pijn van daar beneden! maar gelukkig was het een keizersnee he!

Off-toppic:
    Ik vind bijna alle baby`s mooi/ lief! Dus ook die van andere! De ene vind ik mooier als de andere maar heb pas 1 keer een baby bij iemand gezien die ik echt niet mooi vond! haha!

11. Female

Female Niet meer actief

Jingles; ik ben het volkomen met je eens!
    Het is even anders als normaal en meteen vreemde reacties.
    Ik vind dat toch erg oppervlakkig overkomen.

idd opmerkingen zoals "net een varkentje", en "ach wat zielig, die mensen kunnen niet eens met een lief klein baby'tje knuffelen "
    :confused:

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Sjesus, moet wel zwaar geweest zijn de laatste maanden...

Vind het ook niet echt een mooi kindje en ik denk zeker dat er zat mensen zijn die het zelfde denken. Vond mijn eigen kindjes ook niet meteen de mooiste, vond alyssa toen ze er net uit was eigelijk best lelijk, maar dat trok gelukkig snel bij heur.. ;) en toen was (is) ze natuurlijk de allermooiste! :)

13. Niet meer actief

Pffffff , wat een overdreven reacties lees ik weer! :)
    Jammer dat sommigen op alle slakken zout leggen.

Ik ben nou zo`n moeder die ook niet elk kind mooi vind. Ik zeg dat natuurlijk niet tegen de ouders , maar ik denk het dan.

ontopic : ik krijg ook spontaan pijn van onderen als ik die foto zie van die zware baby . Je moet er toch niet aan denken om vaginaal te bevallen van zo`n zwaar kind. :confused: ;)

14. eko

eko Actief lid

22 jul 2007
    244
    1
    0
    Gelderland
    ik vind ook alle baby's super mooi, vooral als ze je aankijken. Verder let ik niet hoe groot ze zijn.

15. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    Iedere baby is zo als die is .
    En ik vind het belangrijkste dat alles erop en eraan zit en dat hij gezond is.

En ik zou het ook jammer vinden als mijn kindje zo groot zou zijn.
    Maar als je alles van te voren kon zeggen zou wel makkelijk zijn hahah.

16. djellybelly

nou moet nog wel ff van mijn hart voor ik ga werken "gelukkig met een keizersnede"nou ik heb het gehad en das helemaal geen pretje hoor je bent zekers 6maanden tot een jaar uit de roulatie!

17. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ja is toch geen baby meer zeg sjonge

18. Niet meer actief

dat van die keizersnee vatten sommigen wel erg letterlijk op merk ik.
    niemand heeft hier gezegd dat een keizersnee een pretje is, maar wie krijgt er een kind van 7 of 11 kilo van onderen eruit, dat MOET gewoon met een keizersnee.
    Dus uiteindelijk: ja gelukkig met een keizersnee anders was het kindje dood gegaan!

Meiden vat alles toch niet zo letterlijk op :D

19. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    meiden meiden wat een drukte weer haha.

ik zou een kindje van dat formaat ook liever met een ks op de wereld zetten dan op de natuurlijke wijze, maar het blijft kiezen tussen twee kwaden.

en wat sommigen zeggen dat het sneu is dat je geen klein frummeltje op de arm kan houden, dat snap ik heel goed. mijn tante heeft tot 2 maal toe een 'peuter' op de wereld gezet en het zijn de mooiste en liefste kinderen van de hele wereld, maar ze miste dat 'kleine' ook wel wat hoor.

als je iets mist betekend dat niet meteen dat je datgeen dat je wel hebt niet op prijs stelt ;)

vb. een adoptie moeder zal zielsgelukkig zijn met een kindje van 1 jaar, maar had denk ik de kleine ook graag als baby op de arm gehouden.

niet zo zwaar aan tillen denk ik, de opmerkingen zijn niet zo slecht bedoelt.

20. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Oei, maar zo heb ik het helemaal niet bedoeld... Natuurlijk is het voor die moeder ook haar lieve 'kleine' baby, en het belangrijkste is natuurlijk dat die baby gezond is (dat is nog maar de vraag ivm gewicht versus botstructuur). Maar ik bedoelde gewoon dat veel ouders van grotere/zwaardere kinderen het spijtig vinden dat ze nooit zo'n klein pasgeboren popje hebben gehad. Hier in de familie zijn enkele kinderen boven de 3,5-4 kilo geboren en die ouders waren uiteraard héél blij met hun kinderen maar toch ook wat jaloers op andere mensen die echt een klein baby'tje hebben gehad omdat ze het gevoel hadden die babytijd wat gemist te hebben. Maar ik spreek helemaal geen waarde-oordeel uit hoor, ik denk dat jullie me verkeerd begrepen hebben!

@ Claartje: dat is idd wat ik bedoelde, dank je wel ;)

Deel Deze Pagina