Extreem zware baby in Mexico geboren

Discussie in 'De lounge' gestart door terisia, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hier een moeder van een negen ponder (56cm), gewoon bevallen alhoewel met veel moeite. Ik vond mijn kind ook echt niet mooi toen het was geboren, helemaal in elkaar. Maar goed naar een paar uur droogde ze goed op.
    Wat ik jammer vond was dat iedereen die in de kinderwagen zei van : jee wat is ze groot! Net alsof het iets bijzonders was ofzo.Het word nu trouwens ook nog gezegd want die voorsprong die blijft ze houden. Het voordeel van zo'n groot kind is dat ze niet snel wakker worden voor een voeding snachts, ze was 2 weken toen sliep ze al door.

2. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje, Je zal het moeten dragen!
    Idd mamabeer wat heeft ze gegeten!

3. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn kraam hulp heeft bij iemand gekraamd die een 12ponder had gebaard. En nee geen keizersnee gewoon vaginaal zonder scheuren of wat ook! Was in shock toen ik dat hoorde.

Dan komt ze daarna bij mij kramen .... Mijn meisje was net 3 pond ! Toen ze thuis kwam. geboren met 1kilo ..:)
    Ze was wel helemaal in luv op me meissie.

Maar dat was ze ook bij dat grote kindje!

4. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    hoi

ik vind het wel een zware baby maar ook wel een lieve baby om te zien als je het nog een baby mag noemen,

mijn zus heeft 22 jaar geleden haar eerste op de wereld gezet en die was 11,5 pond,nou het was een thuisbevalling met een onervaren verloskundige en het was te laat om naar het zieken huis te gaan maar toch is mijnneefje dus op een normale manier op de wereld gekomen ,,maar je kon niet meer spreken over een baby die fase had hij over geslagen hij was gelijk peuter niets paste hem,,maar het was wel een schatje,,
    nu is hij 22 en is 2 meter lang en weegt 86 kilo dus het kan alle kanten op.

maar het blijft in mijn ogen speciaal een grote baby op de werled zetten ,,
    het lijkt mij niets ik zou bang worden voor de bevalling als ik er aan denk

gerda :(

5. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    mijn broer was 5.5 kilo, geboren met 7 maanden..en gewoon door te persen hoor! Mijn arme moeder woog zelf bij 1.59cm 45 kilo... dus was een behoorlijke bevalling! en zijn neefje(we hebben verschillende vaders)was 7 kilo, ook gewoon door te persen:) flinke familie, hebben allemaal wel meegedaan met sterkste man, worstelen, europees kampieon handje drukken..dat soort dingen..

6. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Dat zal later dan ook wel een reus worden denk ik, of niet? Ik vind 't een beetje eng, zo'n grote baby.

Deel Deze Pagina