Na 8 maanden nog een pijnlijk stuitje

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Tibo, 8 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Heey dames,

Ik had tijdens mijn zwangerschap last van bekkeninstabiliteit.. Heb fysio gehad en na de bevalling leek het zo goed als over.

Ik had rug weeën en die trokken elke keer naar m'n stuitje.. Nu 8 maanden later heb ik nog steeds last van m'n stuitje, als ik lang zit of te lang in dezelfde houding dan kan ik gewoon bijna niet meer opstaan van de pijn.. Echt heel vervelend..

Herkent iemand dit en is dit dan nog van de bekkeninstabiliteit of heeft t met die rug weeën te maken.

Alvast bedankt! :)

2. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Al eens naar een osteopaat geweest?
    Bij mij bleek er het eea scheef te zitten en na 2 behandelingen was het over!

3. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Door de bevalling?

Dat is misschien wel een idee ja!

4. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Jup!
    Baad het niet.....

5. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had m'n stuitje gekneusd door de bevalling. Ik kan ook nog steeds niet lang in dezelfde houding zitten, maar meer zeurend dan echt pijn. Schijnt lang te duren voordat zoiets hersteld. Ook liep ik tijdens m'n zwangerschap bij de fysio voor ischias... mager dove gevoel in m'n been is wel een stuk minder na m'n bevalling maar nog steeds niet weg.

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ja mijn moeder denkt ook aan een kneuzing, zij had ook rug weeën en had er ook een gekneusd stuitje aan over gehouden, voelt het zelf nu bijna 30 jaar later nog.. Pff..

Deel Deze Pagina