cyclus vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roosviceetje, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hallo dames,

Ik ben halverwege mijn pilstrip gestopt en nog steeds niet ongesteld. Dit is geen geplande actie geweest (hoewel een 2de kindje meer dan welkom is hoor).
    Ik was rond de kerst 3 dagen mijn pil vergeten en we hadden gemeenschap gehad dus heb toen besloten de strip niet af te maken

Bij mijn vorige poging zwanger worden ook 11 dagen voor het einde van de strip gestopt en gewoon ongesteld geworden.
    De eerste 4 maanden een cyclus van 25 dagen en daarna werd het wat rommeliger maar nooit langer dan 35 dagen. Na 10 maanden waren we in verwachting van onze zoon.

Nu vraag ik mij af vanaf wanneer begint mijn cyclus? Toch vanaf je menstruatie? Maar is dit dan een verloren ronde?
    En hoelang kijk ik het aan als de menstruatie uit blijft?

Ben benieuwd of jullie hier iets in herkennen of dat jullie advies hebben.

Liefs Roosviceetje

ik heb dinsdag al een test gedaan maar deze was negatief dus ik ben niet zwanger.

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.301
    395
    83
    sommige hebben een langere cyclus na stoppen met de pil, dit kan oook per keer verschillen helaas .
    je cyclus begint op de 1e dag van je ongesteldheid.

ik zou het volgende week nog even aankijken en dan de huisarts bellen gezien je nu al 2 week bent gestopt met de pil ??

3. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Lorreke bedankt voor je reactie.
    Ik kijk het aan. Ik hoop wel dat ik binnenkort ongesteld ga worden vind het altijd zo irritant als je een lange tijd met inlegkruisjes moet rond lopen:(

Deel Deze Pagina