Hoi allemaal, Vandaag weer controle gehad bij de vk. Al sinds de 20 weken echo heb ik niets anders gehoord dat mijn beeb (1e) in stuit ligt. Vandaag dus te horen gekregen dat ze zelfs dwars ligt. Haar hoofdje ligt onder mijn rechterborst en haar beentjes dus richting mijn linkerlies. Morgen hoor ikwanneer ik langs kan komen in het ziekenhuis om verder te kijken hoe en wat? Mijn kleine meid is geloof ik nogal eigenwijsje. Speelt graag verstoppertje en doet lekker waar ze zin in heeft. Verlos heeft vandaag gezegd dat ik me geen zorgen hoef te maken, kan nog alle kanten opgaan.....maar ik ben wel al 36 weken en ik lees overal dat baby's niet superveel meer veranderen van positie. Plus dat ik volgens de verlos te harde buikspieren heb wat dus invloed kan hebben op de positie van de beeb. Iemand ervaring hiermee??? Zit beetje teveel eraan te denken nu.
mijn zoon lag ook tot de 38 weken overdwars leuk met schoppen 2 keer gekneusd middenrif gehad auw maar later lag hij weer goed wil niks zeggen hoe ze nu liggen kan ieder moment veranderen dus zal jeniet te veel zorgen maken
Mijn 1e lag tot ruim 37 in dwars. Daarna gedraaid naar zoals het moet Deze (3e) ligt al vanaf voor de 26e weken goed, hopen dat het zo blijft
Hier ook onvolkomen stuit vandaag bij de gyn geweest en krijg donderdag een draaipoging. Dat ze al zo eigenwijs kunnen zijn hé Ik vond t een moeilijke keuze maar ze houden t goed in de gaten door goed hartslag in de gaten te houden ook na de versie. En als t niet gaat stoppen ze gelijk
Ja ik laat dat draaiverhaal maar beetje over me heen komen. Buurmeisje werkt op afdeling gyn in ziekenhuis en vertelde me al een en ander erover (ook dat niet altijd lukt en erg pijnlijk kan zijn). Ben benieuwd. Hoop gewoon stiekem dat ze nog draait.
Hoi frouk85, Ik was benieuwd hoe het is gegaan donderdag? Ik heb gisterochtend draaipoging gehad. Door te harde buikspieren (vraag me niet waar ze vandaan komen) kregen ze geen grip op de kleine. Dus nu de keuze maken voor stuitbevalling of keizersnede en aanstaande woensdag gesprek met de gyn. Gister toch best even zwaar de pest over in. Gyn acht kans dat ze draait minimaal. Heb niet mwwr zovwwl ruimte. Wat een dag....
Balen dat de draaipoging mislukt is hier ook mislukt baalde er ook wel van. Ze zijn een uur bezig geweest en prettig was t ook niet. Onze kleine lag er goed voor om te draaien maar wilde echt niet. Ze vroege of ik volgende week nog een poging wilde maar daar begin ik niet aan als hij niet wil wil hij niet. Ik heb maandag afspraak met de gyn om af te spreken voor geplande keizersnede, stuitbevalling gaat hem niet worden zitten mij teveel risico's aan. Hier is de kans ook klein dat hij nog uit zijn eigen draait had niet heel veel vruchtwater. Succes met je keuze doe waar jij je goed bij voelt!!
Jeetje...ook mislukt dus. Bij mij hadden ze na 5 min al de conclusie getrokken dat het niet ging lukken. Ik neig ook meer naar de keizersnee ivm risico's van een stuitbevalling, ook al lees je over beide veel voor - en nadelen. Tweede draaipoging is mij niet eens aangeboden al zou ik dat zelf ook niet eens gedaan hebben. Ik heb eerst even een potje zitten janken gister. Ik heb woensdag gesprek. Heel veel succes!!!!!