En ook hier een enorme ijskoud drinker!! Mjamjam! Normaal was ik een slechte drinker, dus dit is wel een voordeeltje haha
Hier liters ijskoude melk! Manlief moet twee keer in de week om nieuwe melk gaan. Al eraan gedacht aandeelhouder in een melkfabriek te worden
Hihi, grappig zeg zoveel herkenning. Dacht dat ik de enige gekke verslaafde ijsblokjes aanstaande mama was.
Haha! Wij hebben een melkveebedrijf, dus mocht ik nog verslaafd aan melk worden deze zwangerschap, dan moet ik maar permanent bij onze melktank gaan zitten! (ook ijs en ijskoud die melk!)
Ik begin nu ook meer dorst te krijgen(en ik dronk altijd al flink!), thee lustte ik eerst niet, toen een paar weken wel, en nu vind ik er weer niet veel aan(behalve smorgens). Ik heb standaard een grote fles water in de koelkast staan, mmmmm.
7 maar? Manlief neemt standaard voor mij een longdrink glas ranja met 8 ijsblokjes mee naar bed voor mij LOL En ook hier, de dag na de bevalling, (althans 's nachts bevallen, overdag naar huis) komt mijn man bij thuiskomst heel lief aan met ranja met ijsblokjes.. Heb m opgedronken/gegeten, maar het was wel de laatste. Tot deze zwangerschap! Ijsblokjeszakjes van de jumbo zijn niet aan te slepen, standaard moet er een volle in de vriezer liggen. Want het zou toch niet kunnen dat er geen ijsblokjes meer zijn?! Wat trouwens heerlijk is? Een hete douche en daarbij ranja met ijsblokjes!! Geweldig!
Toen ik dit las moest ik gelijk denken aan het programma ''I didn't know I was pregnant'', en daar zeiden ze dat rare dingen eten zoals ijs, zeep, modder of wat dan ook een teken kan zijn van een mineraal/ijzer/calcium tekort. Maar het kon geen kwaad voor zover ik weet!
Ik ben niet zwanger , maar ik las het gedeelte over ijsblokjes. Ik heb een ijsblokjes verslaving. Bij toeval kwam ik erachter dat het te maken heeft met mijn te lage HB, als die weer goed is, dan heb ik er geen behoefte meer aan. Misschien hebben de andere ijsblokjes verslaafden ook last van een te lage HB?
Volgens de vk is mijn HB en andere bloedwaardes allemaal goed @joanniej, ik vind ijsblokjes nu niet zo raar als zeep of modder? Dit is gewoon eetbaar en wordt normaal ook gebruikt in bv cola oid op een terras. Zeep is daarentegen niet een product wat voor consumptie wordt gebruikt.
Klopt! ik zeg ook alleen maar simpelweg dat ik het in dat programma tegen ben gekomen en dit forum deed me eraan denken. Kan altijd handig zijn om even te checken, maar hoeft natuurlijk niet iets te zijn!