extreme dorst in koud drinken, geen suiker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukjesmama, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    En ook hier een enorme ijskoud drinker!! Mjamjam!
    Normaal was ik een slechte drinker, dus dit is wel een voordeeltje haha

2. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Hier liters ijskoude melk! Manlief moet twee keer in de week om nieuwe melk gaan. Al eraan gedacht aandeelhouder in een melkfabriek te worden :D

3. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Goed plan :D:p

4. ukjesmama

ukjesmama Actief lid

13 nov 2012
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, grappig zeg zoveel herkenning. Dacht dat ik de enige gekke verslaafde ijsblokjes aanstaande mama was.

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Haha! Wij hebben een melkveebedrijf, dus mocht ik nog verslaafd aan melk worden deze zwangerschap, dan moet ik maar permanent bij onze melktank gaan zitten! (ook ijs en ijskoud die melk!:D)

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik begin nu ook meer dorst te krijgen(en ik dronk altijd al flink!), thee lustte ik eerst niet, toen een paar weken wel, en nu vind ik er weer niet veel aan(behalve smorgens). Ik heb standaard een grote fles water in de koelkast staan, mmmmm.

7. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    7 maar? Manlief neemt standaard voor mij een longdrink glas ranja met 8 ijsblokjes mee naar bed voor mij:) LOL
    En ook hier, de dag na de bevalling, (althans 's nachts bevallen, overdag naar huis) komt mijn man bij thuiskomst heel lief aan met ranja met ijsblokjes.. Heb m opgedronken/gegeten, maar het was wel de laatste.

Tot deze zwangerschap! Ijsblokjeszakjes van de jumbo zijn niet aan te slepen, standaard moet er een volle in de vriezer liggen. Want het zou toch niet kunnen dat er geen ijsblokjes meer zijn?!

Wat trouwens heerlijk is? Een hete douche en daarbij ranja met ijsblokjes!! Geweldig!

8. Joanniej

Joanniej Lid

16 jul 2012
    55
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Toen ik dit las moest ik gelijk denken aan het programma ''I didn't know I was pregnant'', en daar zeiden ze dat rare dingen eten zoals ijs, zeep, modder of wat dan ook een teken kan zijn van een mineraal/ijzer/calcium tekort.

Maar het kon geen kwaad voor zover ik weet!

9. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ik ben niet zwanger :D, maar ik las het gedeelte over ijsblokjes. Ik heb een ijsblokjes verslaving. Bij toeval kwam ik erachter dat het te maken heeft met mijn te lage HB, als die weer goed is, dan heb ik er geen behoefte meer aan.

Misschien hebben de andere ijsblokjes verslaafden ook last van een te lage HB?

10. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Volgens de vk is mijn HB en andere bloedwaardes allemaal goed;)

@joanniej, ik vind ijsblokjes nu niet zo raar als zeep of modder? Dit is gewoon eetbaar en wordt normaal ook gebruikt in bv cola oid op een terras. Zeep is daarentegen niet een product wat voor consumptie wordt gebruikt.

11. Joanniej

Joanniej Lid

16 jul 2012
    55
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Klopt! ;) ik zeg ook alleen maar simpelweg dat ik het in dat programma tegen ben gekomen en dit forum deed me eraan denken. Kan altijd handig zijn om even te checken, maar hoeft natuurlijk niet iets te zijn!

Deel Deze Pagina