Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Ik merk de afgelopen 2 dagen dat ik bij mijn afscheiding doorzichtige stolseltjes heb.. Aangezien ik ook misselijk ben en heel duizelig ben ik wat gaan googlen en kwam toch veel uit op zwangerschaps pagina's.. Mijn menstruatie begon precies op tijd alleen had ik vier dagen alleen donkerbruin bloed geen rood bloed maar aangezien het wel de hoeveelheid was bij een normale menstruatie heb ik er niks achter gezocht.. Wat ik wel erg raar vond was dat er bij de eerste dag een slijmprop uitkwam (te vinden op google echt te vies om hier neer te zetten) Heeft iemand hier ervaring mee? Bij gewone ongesteldheid of zwangerschap? Ik ben nou best wel nieuwsgierig geworden. Alvast bedankt! Liefs.
Het zou kunnen dat je een vroege miskraam gehad hebt, maar dat kun je nooit zeker weten. Wat jij nu omschrijft dat heb ik ook al eens eerder gehad toen ik pas 3 maand gestopt wat met de pil, maar 100% zekerheid heb ik niet. Mijn 1e "echte" miskraam heb ik precies 't zelfde gehad wat jij nu ongeveer omschrijft. Het hoeft natuurlijk niet te zijn hoor, ook is het best mogelijk dat het gewoon wat slijm/stolsels zijn, dat komt ook vaak genoeg voor. Heb je ook meer krampen dan normaal??
O ik lees trouwens dat het ronde 1 is? Ben je pas gestopt met de pil of al langer. Als je pas gestopt ben met de pil, dan zou het ook daar aan kunnen liggen. Je lichaam kan je aardig in de war schoppen. Ik heb net nog een topic geopend, dat ik na 17 maand pilloos mijn lichaam NOG NIET KEN! en van alles voel elke maand..
Hey hey, bedankt voor je reactie! Nee ik heb in Augustus 2008 al m'n spiraal eruit laten halen dus daar kan het niet aan liggen.. Wel al zwanger geraakt enzo maar veel drama's (heb er een topic over geopend) Heb geen krampen gehad, heb ik ook nooit voor of tijdens menstruatie. Nu wel.. Steken net boven de schaamstreek ook echt gemene steken en een opgeblazen gevoel.. Wat ik ook vreemd vind is dat mn hele gezicht en hals onder de jeukende pukkeltjes zitten. Heb wel is wat pukkeltjes maar dit Trouwens na mijn menstruatie wel een test gedaan maar die was negatief.. Vreem, vreemd..