we krijgen bijna de sleutel van ons nieuwe huis, Superspannend! Alleen kom ik maar niet uit de kleuren op de muur. Denken jullie mee? De lange muur word flexa heartwood. Ik twijfel of ik dit zal beperken tot de lange muur of alle keuken muren hierin mee neem?? ( keuken krijgt geen boven kasten) De korte muren van de openslaande deuren en de deur wilde ik in een wit tint. Ik twijfel over de overgebleven muur. Doe ik die ook in de wit tint of een warm grijs?
Ik zou zelf voor Sandy Beach gaan die je op die kleurenkaart hebt staan. Lijkt me net wat mooier dan grijs. Wij hebben stylish pink op de muur maar hij is wel meer roze dan op het kleurenkaartje, dus weet nog steeds niet wat ik ervan vind. Achteraf had ik Sandy Beach mooier gevonden. En geen idee waarom mijn telefoon vindt dat die kleur met hoofdletters geschreven moet worden
Wij hebben de sandy beach en de authentic grey met een andere kleur bruin in de kamer. Ik vind de 3 kleuren prachtig bij elkaar. De bruin en sandy beach over heersen hier. Maar de sandy beach vind ik een ontzettend ontspannende kleur. Vraag me niet waarom Ik zou de heartwood niet combineren met wit. Dan wordt hij veel te hard is mijn mening en komt hij op je af denk ik.
Ik zou alleen de lange muur doen. En als je het dan niet mooi vindt dan verf je de rest alsnog dezelfde kleur @Lisanne1811 Haha wij hebben Stylish Pink op de babykamer en hij is inderdaad errug roze
Ja idd! Het voorbeeld dat wij hadden was echt minder roze. Maar ik durf nu eigenlijk niet weer de muur te schilderen, dan gaat mijn vriend zeuren 'wil je jou weer wat anders' dus ik laat het maar zo.
Het gaat me overigens niet zo zeer om welke kleuren maar dus of ik de muren in de keuken ook allen heartwood maak en of ik de andere kortere muur een kleur zal geven of wit (linnen) zal houden
Je kunt de flexa app instaleren en zo een foto maken met de muren die kleur. Dan visualizeer je alles echt goed
Oeh ik hou niet zo van die zachte ‘algemene’ kleuren in huis. Maar dat was niet je vraag, ik zou eerst de lange muur doen, dan kan je altijd nog kijken of je hem doortrekt.