Het lijkt wel of mijn borsten minder pijn gaan doen. Ik ben nog heel pril zwanger, ik vind de pijn een geruststelling met mijn mk had ik helemaal nergens last van. Zal het nou toch weer misgaan??
Hoi. Ik heb de ene dag onwijs pijnlijoe borsten en dan weer niet. Het komt en gaat, haha. Ideaal eigenlijk.. de pijn mag wel wegblijven. Heb je ook last van de buikkrampen? Ik dus wel.. haha.
Dat kan dus gewoon dat het met vlagen komt? Ik heb alleen na het eten last van mijn darmen... Vorige keer begon ik. U met bloeden dus ben best wel nerveus
Ik had rond week 7/8 pijnlijke borsten. Het heeft maar kort geduurd want daarna was het ook ineens over. Helaas zeggen symptomen niet zoveel over de vordering van je zwangerschap. Mijn VK zei destijds dat je nog wel symptomen kan hebben terwijl het vruchtje al niet meer leeft. Dus al heb je wel symptomen, dat hoeft geen goed teken te zijn.
Hier heb ik er ook 2 weken minder last van gehad en borsten waren toen ook gekrompen (tussen 4,5 en 6,5 week), daarna begon het weer pijn te doen en nu ook weer wat groei. Hoeft dus helemaal niets te betekenen als je minder last hebt.
Geldt het ook als je je minder moe en misselijk voelt? Kan dat ook schommelen of wegtrekken en weer terugkomen? Vlak voor m'n mk had ik wegvallende symptomen, dus ik ben erg gefocussed op alles wat ik wel/niet voel. Ik was gisteravond minder misselijk dan die avond ervoor en minder moe.