Hey meiden, Ik lees al dagen mee op dit geweldige forum maar dacht nu moet ik toch maar eens aan de bak.. Ik snap er namelijk niks meer van... De eerste dag van mijn cyclus was 27/10 exact 16 dagen later drie dagen lang een beetje roze/bruine afscheiding, vond het raar maar volgens vriendinnen en huisarts ( ik ben nieuw op dit gebied) kon dit gewoon een eisprongbloeding zijn, ook al heb ik dit nog nooit gehad..... Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen, met en nu sinds 6 maanden ook zonder de pil.. Nu komt ie.... Ik ben nu, 19 dagen na die bloeding nog niet ongesteld!!! Ik heb al 2 kv tests gedaan ( met pipetje) maar die waren negatief.. Gister met ochtend urine kwam er een heel licht streepje tervoorschijn wat ik in eerste instantie niet eens zag, maar een paar uur later pas.. ( mischien is het me gewoon niet opgevallen) Wel loop ik al drie dagen met rommelende darmen en ca een uurtje na het eten last van misselijkheid... Af en toe een gevoel van nu gaat die ongi doorzetten, maar niks hoor..... Natuurlijk ga ik morgen nog een keertje testen(aangezien het vandaag zondag is en de winkels dicht zijn) maar ik begin nu toch wel een beetje te denken dat het misschien wel raak is.... Komt niet supergoed uit, net een nieuwe baan met een halfjaar contract en volgend 02 september gaan we trouwen( dus niet als ik zwanger ben nu) Maar natuurlijk wel ontzettend welkom mocht het zo zijn.. Sorry voor het lange verhgaal maar ik moest het even kwijt.. Wat denken jullie?? Beeb op komst of niets aan het handje?? Groetjes Bianca
Ik ben natuurlijk net zo ongeduldig als iedereen dus ben op zoek gegaan naar een kruidvat die op zondag open is...... Gevonden en de test gedaan( weer die 2 v 5 euro) maar geen streepje meer te bekennen.. wordt er een beetje gek van... die onzekerheid is echt verschrikkelijk, geef dan in ieder geval of die ongesteldheid of die tweede streep, dan is er misschien weer iets anders waar ik aan kan denken.... Maar ik ben niet de enige had ik al begrepen.... bedankt voor de reactie!!! xxx
kan best zijn dat je een vroege eisprong hebt en dus nog ongi moet worden. jammer hoor, maar nu kun je tenminste wel gewoon trouwen in september
Dank je wel.... Ik heb net de huisarts wel even gebeld omdat ik nme toch wel een beetje vreemd voel en niet lekker ben.. Misselijk, rommelende darmen, obstiipatie en een driftbui op zijn tijd.. Maar volgens haar zijn mijn hormonen van slag en moet ik op die test vertrouwen.. Het probleem is dat ie dat niet doe.. Mijn eisprongbloeding ( als dat het was) is nu al bijna 3 weken te geleden dus mijn ongi zou nu toch wel een keer moeten verschijnen als ik niet zwanger ben? Je maakt jezelf gewoon helemaal gek door al die gekke symptomen... Zelfs de clearblue digitaal gaf net niet zwanger aan dus zal ik er nu maar op gaan vertrouwen dan? Xx bianca
Sorry hoor dames, ik blijf erover doorzagen maar ik snap er dan ook niks meer van... Ben nu 8 dagen overtijd en inmiddels drie weken na die bloeding, nog geen menstruatie te bekennen en ook geen positieve test... Ik heb de huisarts gebeld en die wil dat ik een afspraak maak voor een echo dus ik heb braaf naar het ziekenhuis gebeld alleen zij heeft pas 20 december een plekje en heeft me te kennen gegeven dat het eigenlijk de grootste onzin is... Ondertussen voel ik me nog steeds niet lekker, loop de hele dag met een hongergevoel, heb last van mijn darmen, obstipatie en vreselijke driftbuien. Gisteren enorm jeukende tepels en wordt 's nachts wakker omdat ik zo'n vreselijke droge mond heb.. Allemaal symptoompjes die ik hier ben tegen gekomen.... Ik weet dus niet meer zo goed wat ik moet doen... Als jullie tips hebben, ze zijn welkom.. Sorry waarschijnlijk zijn er veeeeel meer vrouwen met dit probleem maar het zit me echt dwars.. xx
Misschien is die roze/bruinige afscheiding wel je ongi geweest en niet een eventuele bloeding van je ei. Als dat zo zou zijn zou volgende week pas je NOD zijn en ben je niet overtijd. Aangezien je ook alleen maar negatief test kan je er van uit gaan dan je niet zwanger bent. Vervelend die onzekerheid maar je kan helaas niet meer doen dan afwachten..
Tja.... Dat zou kunnen, alleen was het echt geen bloed of niks, beetje roze bij het afvegen en bruinig in de boxer... Geen maandverbandje voor nodig.. Dat is waarom ik twijfel.. Maar wie weet brekt dan volgende week mijn ongi nog een keertje door.. In ieder geval wordt ik er knettergek van, ben ook bang dat ik door dat gepieker mijn ongesteldheid weg houdt.. Maar we blijven afwachten, en in ieder geval kan ik de 16e terecht voor een echo als er dan nog niets gebeurd is.. Dan kan ik in ieder geval zien hoever ik in mijn cyclus ben.. Want ik moet heel eerlijk zeggen dat ik door het vermoeden zwanger te zijn er toch achter ben gekomen dat ik er absoluut aan toe ben!!! bedankt voor het meedenken meiden.. xx
Hmm ik snap het niet zo goed, sorry als ik het mis heb.. Maar je wilt eigenlijk niet zwanger zijn terwijl je de pil al een hele tijd niet meer slikt? Of gebruiken jullie een condoom?? Als de testen negatief aangeven zal je ook wel niet zwanger zijn. Idd vervelend en onbegrijpelijk dat je niet ongesteld wordt maar dat kan ook door de eventuele spanning zijn die je nu miss wel daardoor hebt. En vrouwen slaan soms ook gewoon een menstruatie over heb ik wel eens ergens gelezen (op deze site).
Meid..ik snap je stress, maar ik dnek dat je echt niet zwanger bent. Weet je toen ik begon met de KID behandelingen had ik een keurige cyclus van stipt 28 dagen, en opeens, werden ze steeds langer en langer... Volgens het ziekenhuis komt dat omdat je er zo op gefixeerd bent dat het uitblijft je menstruatie. En idd dat was zo, want op een gegeven moment was ik dat allemaal zo zat en hebben we en pauze ingelast in de KID en prompt werd mijn cyclus weer netjes 28 dagen. En ik heb ooit wel vroeger, wel eens in drukke stressige tijden een maandje overgeslagen.