https://www.nu.nl/syrie/5792898/frankrijk-haalt-vijf-jonge-weeskinderen-terug-uit-kampen-syrie.html#coral_talk_wrapper Ik vind dit een hele goede zet van Frankrijk. Zouden meer landen moeten doen.
De kinderen kunnen er natuurlijk niets aan doen. Vind dit dus indd een goede zet. Zolang het maar wel wezen zijn en er niet later alsnog familie hereniging plaatst vind Eenmaal naar serie lekker daar laten maar indd de kinderen die daar aan hun lot zijn overgelaten hebben recht op alle kansen en veiligheid
Dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn? Dat ze in een oorlogsgebied zijn geboren betekend niet dat ze niet liefdevol zijn behandeld door de ouders, tot deze omkwamen. We weten de achtergrond niet. Het zou fijn zijn als Nederland dit voorbeeld volgt en ook met hele zieke kindjes zo lang de ouders maar niet meegaan. Al vind ik dat een hele lastige discussie. Heel veel mensen lijken echt oprecht spijt te hebben van hun keus en zitten nu vast in niemandsland.
Ik vind dat de kinderen die zo jong zijn en medische hulp voor noodzakelijk is ook hun moeder nodig hebben Laten we eerlijk zijn. Zoveel jonge ontwetende vrouwen zijn in een impuls daar heen te gaan die zijn misleid door de zogenaamde "moslim" gemeenschap Terwijl heel veel dingen lijnrecht tegen over de islamitische richtlijnen staan die hun beweren Ik vind dat deze toch een 2e kans verdienen hier in de maatschappij Kijk 1 zo gek wat hij aangericht heeft in de moskee in nieuw zeeland zulke mensen moeten we voor uitkijken Toch niet jonge meisjes van in de 20 die daar al zoveel meegemaakt hebben en hun kinderen die terug mogen komen en hun niet Waar komen die kinderen dan bij pleeggezinnen terecht wie zegt dat hun goed voor ze zijn Zo lang het mogelijk is horen alle kinderen bij hun ouders Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk