Klote huisarts! Moet het echt even kwijt!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Spitsmuis, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik had in het begin van mijn zwangerschap veel,heeeeel veel last van paniekaanvallen.
    Nu schreef mijn huisarts mij Lorazepam voor.
    Volgens haar het ''veiligst'' tijdens de zwangerschap.
    Ik dacht dat ik 1 a 2 mg zou krijgen maar moest meteen 4 a 6 mg per dag slikken....
    Ik ben een leek op dat gebied dus ik slikte deze en het werkte heel goed,ik was wel ontzettend moe in het begin en voelde me stoned om het zo even te zeggen maar de paniekaanvallen waren wel bijna helemaal weg.
    Dit was allemaal begin van mijn zwangerschap,ongeveer week 6.
    Ik heb namelijk een braakfobie en doordat ik overgaf en daar dus angstig door werd kreeg ik het (vandaar ook de paniekaanvallen o.a.)
    Ik moest wel zelf bellen voor een nieuw recept.
    De planning stond,bij 16 weken weer afbouwen en dan verder gaan zonder de lorazepam (overigens ben ik er achter dat het echt zooi is dat medicijn!!! maar dat verder in mn verhaal)
    Ik 3 dagen terug gebeld dat de medicijnen op waren en ik dus nieuwe wou bestellen.
    Kreeg ik te horen dat ze het doorgezet heeft naar de gynaecoloog want ik slik te veel,ze vin 4 a 6 mg per dag te veel terwijl zij mij dat voor had geschreven en ze vond mij onverantwoordelijk bezig :$
    Ja hallo,ik doe wat mij gezegd word,ik heb er geen verstand verder van!
    Ik kreeg GEEN medicatie meer tot ik bij de gynaecoloog was geweest de 21e (gisteren dus)
    Oke dacht ik,prima...
    Nou ik kan je zeggen dat ik me zo ongelooflijk ziek heb gevoeld 2 dagen waarvan gisteren het echt te erg werd.
    Ik was vreselijk duizelig,misselijk tot bijna overgeven aan toe,huilen,onmacht,harde buiken,heeeeel veel angstaanvallen die ik niet meer onder controle kreeg.
    Het was een HEL!
    Ik heb wel tig keer mijn vriend gebeld dat het zo slecht ging.