Zó raar en zó genant....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ilona PS, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb getwijfeld of ik dit zou schrijven, maar ik moet het toch even kwijt :). Ik ben nu 31 wk zwanger en mijn man en ik maken het geregeld nog erg gezellig samen :cool:. Maar afgelopen nacht, zó raar en zó genant....
    Na afloop lagen we nog even lekker te kroelen, toen ik ineens weer vreselijk last kreeg van maagzuur. Niet ongebruikelijk, daar heb ik de laatste tijd wel vaker last van. Maar nu werd het zo heftig, ik kon gelukkig nog net de badkamer halen, maar van boven en van onderen(alleen urine :)) liep ik helemaal leeg :$:):$. En het is echt niet zo dat we in de gordijnen en de lampen gehangen hebben met die dikke buik ;):p.
    Wat een gedoe, midden in de nacht douchen, rotzooi opruimen, zoontje wakker van alle consternatie en dan gewoon weer om 08.00 uur op kantoor zitten alsof er niets gebeurd is....:cool:.

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Oh ja fijn is dat, not! Ik was door mijn bi op het laatst niet meer zindelijk. Was ook erg fijn....

3. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Er was iets met sluitspieren en dat die dan niet meer zo best werken door de hormonen....
    Heb ook sneller dat als ik bijvoorbeeld nies ik op moet passen dat ik niks laat lopen. Echt irritant!!

4. misa

misa Niet meer actief

Hihi.. Niet leuk maar ik moet wel ff lachen om je leuk geschreven verhaal..!
    Maar het deel van niet altijd goed kunnen ophouden is heel herkenbaar..! (het 'gezellige deel' niet meer... ;) )

Deel Deze Pagina