Haai meiden, Ik heb van vorige week een groei echo gehad. onze kleine meid ligt 4 weken met de groei van haar buikje en haar benen. Iemand ervaring?? Maak me nogal zorgen (ook zegt de vk dat dit niet nodig is) (heb geen suiker)
4 weken vind ik wat veel maar dat komt omdat mijn gyn echt 10 dagen de max vind. wel denk ik dat je er vanuit mag gaan dat je kindje niet klein zal zijn
Ik blijk zelf ook 3 weken voor te liggen (tenminste kindje dan he ) bij buikje en benen Ik word woensdag dan ook ingeleid, niet alleen daarom maar ook omdat de pijn gewoon te veel is inmiddels Maar echt druk maken zou ik me dus niet hoor Als de vk zeg dat het goed is, zal dat wel Alleen idd er wel vanuit gaan dat het een groot kindje word Die van mij werd geschat op zeker 9 pond als ik de 40 weken zou halen
Sam lag ook 3 weken voor. Hij is uiteindelijk met 34 weken geboren met een startgewicht van ruim 5 pond. Dat was erg flink voor zijn leeftijd volgens de kinderarts.
4 weken vind ik nogal veel (zover dat ik er verstand van heb natuurlijk), maar mijn gyn gaf altijd aan dat ze max 2 weken mogen voorlopen of achterlopen. Ik zou als ik jou was je zorgen/angst toch gewoon nog een keertje aankaarten bij je vk. Het feit dat je kindje 4 weken voorloopt mag ze dan misschien wegwuiven, maar als jij je zorgen maakt (om wat dan ook) moet ze wel serieus nemen als je het mij vraagt!
en met hoeveel weken zijn jullie uiteindelijk bevallen??? heb net ook een bericht geopend lijkt een beetje op deze dus vandaar...
?? Even kijken naar de banners van de meiden die hebben gepost. 2 daarvan zijn dus nog niet eens bevallen!! 1-tje is inmiddels bevallen en haar meisje was iets over 3500 gram (kan je allemaal terugzoeken op de namen van de posters). en die andere gaf al aan ruim 5 pond met 34 weken (= dus tussen 2500-3000 gram)
Had dus ook al net in het topic gereageerd van Tatjana. Onze kleine meid ligt ook nml 3,5 tot 4 weken voor op groei. Als dit zo blijft word ze eerder gehaald,maar dat moet dan nog wat uitgebreider besproken worden.
Een spontane bevalling. Ik had met 31 weken al weeën (en een niersteen:x) maar deze hebben ze kunnen remmen. Met 34 weken exact begonnen de weeën weer. Ik dacht alleen dat ik wat buikkrampjes had Dat waren dus weeën en ik had al 1 cm ontsluiting. In het ziekenhuis zagen ze dat het hartje van Sam dipte tijdens een wee. Ze hebben mijn vliezen gebroken en hij bleek in het vruchtwater te hebben gepoept. Sam is uiteindelijk geboren dmv een keizersnede. En ik zou het zo weer over doen Sam is net 1 geworden en een gezond kereltje er was al snel niet meer aan hem te zien dat hij prematuur was. Hij ging netjes op het middenlijntje van consultatiebureau.