hoelang duurt het voordat de striae lichter wordt?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door prinses, 25 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Nou de titel zegt het al. Hoelang duurt het voordat die lelijke zebrastrepen een lichtere kleur krijgen?

2. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    zou het niet weten ben bijna 9 maanden geleden bevallen en de striaen zijn nog niet verlicht misschien niet meer zo erg als toen net naar de bevalling maar dat weet ik niet meer zo!

Ben ook benieuwd hoe lang het gaat duren!
    Vreselijk he die stiaeen

3. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Bij mij waren ze donkerpaars en zijn nu rood.. Hoe lang het zal duren voordat ze echt minder zichtbaar zullen zijn ik heb echt geen flauw idee.

4. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    bij mij waren na een jaar de meesten behoorlijk licht geworden, heeft best lang geduurd vond ik zelf. maarja nu weer zwanger dus nu weer nieuwe 'zebrastrepen' ;)

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Oke, dat wordt dus een badpak dit jaar. ;)

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    op mijn buik zijn ze nu al lichter aan het worden, maar op mijn benen helaas nog niet. bah...bah ik vind het echt lelijk maar ja niks aan te doen

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Over een maand is het een jaar geleden dat ik ben bevallen, en mijn strepen zijn nog steeds rood... :( :cry:

8. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Gelukkig heb ik er niet HEEL veel, maar mooi is anders.. :S
    Geen bikini dan maar ? :|
    Of gewoon sch**t hebben !

-xxx-

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gelukkig zit mijn straie beneden aan mijn buik. Mocht ik ooit nog een bikini durven dragen, dan valt het merendeel onder mijn bikinibroekje. Dat is nog een geluk bij een ongeluk.

10. Ramona17

Ramona17 Actief lid

22 jul 2007
    150
    0
    0
    Limburg
    bij mij zijn er een aantal al gelijk licht geworden,
    Ben benieuwd waneer de rest lichter word

11. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Gewoon schijt aan hebben... Ik zit onder de strepen maar kan redelijk wat verbergen met zo'n hoog bikinibroekje met pijpjes.. en de rest van de streepjes.. jammer dan hoor..

Ik heb trouwens een maand na de geboorte wat foto's gemaakt zodat ik wat vergelijkingsmateriaal heb en het lijkt al langzaam wat lichter te worden... ;)

12. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik weet niet precies wanneer het lichter werd. Maar ze zijn nu al een tijdje (ik denk 1 of 2 maanden) heel licht. En Rick is bijna 9 maanden.

Ik had er trouwens wel heel veel.

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.868
    113
    Ik heb het vooral heel erg op mijn benen, dus zwempak of bikini maakt hier niet uit. Ze zijn al wel wat lichter dan eerst nu, maar mijn ervaring is dat als je eenmaal in de zon bent, dat ze wel vervagen. Had in de pubertijd heel erg op mijn borsten, die waren bijna niet meer zichtbaar. Nu helaas wel weer door de zwangerschap, maar ja. Moet ik maar weer in de zon.

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb ze voornamelijk op de zijkanten.
    Daar zijn ze nog rood.
    Onderop mijn buik onzichtbaar zeg maar.....littekentjes.

Ik denk dat het heel verschillend is per huidsoort.

Jammer dat ik badpakken etc. met broekjes lelijk vind.....het zit vooral op mijn benen :(

15. Belle84

Belle84 Lid

9 jul 2007
    92
    0
    0
    Huh? Als ik jullie berichten lees, duurt het wel erg lang. aarg en ik zit helemaal onder de striemen! Dat wordt voor mij ook een badpak dit jaar dan... :cry:

Liefs van Belle

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Bij mij precies hetzelfde, dus ik kan ze aardig verbergen.
    Ze sprongen er trouwens pas in rond de 37ste week van mijn zwangerschap. Ik juichte al iets te vroeg dat dat mij bespaard was gebleven.

17. Belle84

Belle84 Lid

9 jul 2007
    92
    0
    0
    Bij mij ook. Op mijn billen had ik al snel striemen, maar mijn buik is de laatste twee weken van de zwangerschap ineens helemaal gaan scheuren.

Toen ik aan de pil ging zijn mijn borsten ineens heel erg gaan groeien en was ook heel mijn huid daar kapot. Dat is helemaal weggetrokken. Dus ik hoop dat mijn striemen nu ook voor het grootste gedeelte wegtrekken, maar de huis op je buik is natuurlijk wel heel anders dan op je borsten...helaas.

Deel Deze Pagina