buikomvang tussen gemiddelde en maximaal 34wkn echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door lovelie, 26 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Even een vraagje die Door mn hoofd blijft spoken. Heb de 34 wkn groei echo gehad. ..alles was goed, alleen de omtrek van dr buikje was,net zoals bij de 20wkn echo, ietwat aan de grote kant...tussen de gemiddelde lijn en de maximale lijn in...geen probleem of rede tot zorgen zei dat verlos....alleen nu blijf ik er toch mee in mn hoofd zitten en vind het een beetje onzin om het spoednummer te gaan bellen daarvoor. ..Hoe kan het dat het buikje wat groter is en wie hebben dat ook gehad? Verder bij en met mij gaat alles goed, geen complicaties die niet bij een normale zwangerschap horen.

2. Bloem178

Bloem178 Lid

9 jul 2015
    66
    0
    6
    NULL
    NULL
    Daar hoef je idd niet het spoednummer voor te bellen. Wellicht zullen ze je een suikertest aanbieden. Bij zwangerschapssuiker loopt het buikje vaak voor. Maar ook dit hoeft niet misschien gewoon Hollands welvaren of waar dan ook vandaan :). Geen zorgen.

3. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Heb ik ook maar benen en hoofd ook groter maar buik grootst. Maag en blaas waren gevuld, kan ook al meetellen met de omvang.

4. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    1
    0
    NULL
    NULL
    De rest zat eigenlijk allemaal op de curve van normaal (hoofd etc).

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hoi,

Ik begrijp je zorgen wel. Ik had dat ook bij onze zoon toen zijn hoofdje op p95 zat en zijn buik op p99. Hij is tig keer gecontroleerd op een waterhoofd en een afsluiting van zijn slokdarm maar er was niets aan de hand. Iedereen had me voorbereid op een reus van een baby maar uiteindelijk kwam er met 37 weken een frummeltje tevoorschijn.
    Ik zou er niet het spoednummer voor bellen maar wel morgen je vk nog even bellen om je vragen te stellen.

Deel Deze Pagina