Ik heb een vraagje voor de meiden van wie de man is gesteriliseerd. Mijn man is op 10 noverber 2010 geopereerd en op 31 januari hebben we een semenanalyse laten doen. Wij gingen er echt vanuit dat dit wel goed zou zijn, we hebben namelijk jaren in mmm gezeten door onderandere een slechte zaadkwaliteit. Nu kregen we 4 februari een brief met de uitslag en er blijken nog levende zwemmertjes gevonden te zijn, dus mannetje is nog niet steriel. Niet te geloven en dat voor iemend met een slechte zaadkwaliteit. Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie man steriel was na de operatie?
staat er niet iets van 3 maanden voor? Lees net dat het tussen de 6 weken en 3 maanden is en minstens 20 zaadlozingen. Gevonden via google.
oxbow, bedankt voor je antwoord. Helaas kenden wij deze info al, maar blijkbaar duurd het bij mijn mannetje langer en ik was benieuwd of dit normaal was.
Met drie maanden zou het echt al wel goed moeten zijn. Het is een tijdje geleden dat ik die onderzoeken deed (ben analist), maar volgens mij had er echt niets meer in moeten zitten...
Merah, bedankt voor je antwoord...dat dachten wij ook echt en zeker bij iemand met een slechte zaadkwaliteit. Nou ik hoop echt dat de operatie goed is gegaan...over 1 à 2 maanden moet er opnieuw een semenonderzoek plaatsvinden en als er dan nog steeds levende zwemmers worden gevonden dan vrees is echt dat mijn mannetje er opnieuw aan moet geloven.
Hier op 3 september 2010 is hub gesteriliseerd en op 13 december analyse.. op 31 dec uitslag.. hij was steriel.. niets meer aanwezig.. en dat hadden wij dan weer niet verwacht aangezien hub maar aan 1 kant gesteriliseerd is.. de ha die de vasectomie uitvoerde kon aan de linkerkant niet goed de zaadleider blootleggen (zijn exacte woorden). De uroloog dacht dat hub misschien maar aan 1 kant een zaadleider zou hebben en wilde voor de zekerheid eerst een analyse doen voor hij weer zou opereren aan de linkerkant.. hij is steriel dus idd maar 1 zaadleider.. (ikzelf ben er nog niet zo van overtuigd, maar das meer gevoel).. anyhoe.. hier was het dus wel na 3 mnd oke!
ichtus, kan me voorstellen dat jullie niet hadden verwacht dat hubbie steriel zou zijn, als er maar 1 zaadleider gevonden was. Maar goed dat de uroloog eerst wilde controleren voordat hij ging opereren. Maar ik kan me je gevoel wel voorstellen dat je er nog niet van overtuigd bent, zou ik denk ik ook hebben in jullie geval.