Ik maak me zorgen!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Acem, 5 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Letterlijk de woorden van de verloskundige: wanneer je vragen hebt of je ergens zorgen over maakt, neem dan gewoon contact op!

Nou heb ik tijdens deze zwangerschap maar zelden gebeld en nu maak ik mij zorgen en bel ik krijg ik niet eens de kans om mijn verhaal te doen en wordt er een telefoonnummer gegeven waar ik heen moet bellen! Huh???

Nou heb ik al een tijd last van mijn bekken en soms hoor ik een knik als ik mij draai en wil opstaan!
    Die knik heb ik wel eens eerder gehoord maar keer op keer vergeet ik dit aan te kaarten bij de vk! Stom stom stom!!!

Nu is mijn baby ingedaald en hoor ik de knik nog steeds!
    Ik maak mij dan meteen zorgen en vraag mij natuurlijk af of dit kwaad kan voor het hoofdje! Misschien een stomme vraag maar ja ik zit er wel mee! Ik kom niet eens zo ver met m'n vraag en krijg een nummer van de bekken fysio!

Sta daar in eerste instantie van te kijken omdat mijn zorg juist is dat mijn baby daar wellicht 'schade' aan overhoud of iets dergelijks!

Gelukkig heeft de fysio net terug gebeld en hoor ik dat het voor de baby niet schadelijk is! Nou dat was eigenlijk het enige wat ik van de vk wilde horen! Maar goed! Heb alsnog een afspraak gemaakt voor vrijdag want de pijn is behoorlijk in bed en bij het opstaan!

2. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ergens begrijp ik je vk wel, ze is natuurlijk geen fysio en weet niet wat die "knak" kan zijn. Maar ze hadden het misschien wel iets netter kunnen verwoorden voor je...

3. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.277
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik begrijp je vk wel, dit is iets waar je al weken mee rondloopt. Misschien deed ze wel net een bevalling of had ze spreekuur.

Ik begrijp jouw zorgen ook maar ik kan je zeggen dat dat echt niet nodig is. De zogenoemde knik heb ik ook al weken, het zit in je gewrichten die dan even op z'n plek moeten vallen. Alles is verweekt in je bekken, is echt een totaal natuurlijk proces en kan zeker geen kwaad voor het kindje. Het is alleen vervelend voor jou omdat het pijn doet maar ik vrees dat je nu een beetje te laat bent om er nog iets aan te laten doen voor een fysio. Wel zou het goed zijn om naar fysio te gaan vanwege na de bevalling, want dit is hoogstwaarschijnlijk niet meteen over.

4. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ik heb geen verloskundige gesproken maar de receptioniste.
    Normaal als zij iets niet weet vraagt ze het aan de vk. En als die het dan nog niet weet, dan snap ik dat ze mij vraagt om de fysio te bellen. Maar zover is het niet eens gekomen.

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Heb ik ook regelmatig als ik uit bed stap of omdraai in bed. Net als je knie wel eens knakt, heb je dat nu in je bekken. Niet zo verwonderlijk als alles aan het verweken is door de hormonen. Voelt niet prettig nee.

Omdraaien en liggen is hier ook soms niet te doen. De laatste loodjes zullen we maar zeggen.

Nog even volhouden. Langer dan 4 weken kan het voor jou niet meer zijn.

6. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Nee dat is waar (niet langer dan 4 weken)! Ik word sowieso met 41 weken ingeleid als hij er nog niet is. Ik trek het niet meer en heb aangegeven dat ik echt niet langer wil wachten na 41 wk. Hopelijk komt de baby volgende week.. Zou heerlijk zijn!

Deel Deze Pagina