Hallo allemaal, Ik ben na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap in de eerste ronde weer zwanger. Mega eng natuurlijk. Dinsdag was mijn nod. Nu heb ik sinds gisteren enorme pijn in mijn rechterlies. Het begon in mijn onderbuik en trok door. Het trekt ook naar mijn rug bil en been. Ik vrees zo voor weer een buitenbaarmoedeljjke zwangerschap ! Gisteren al bij de gynaecoloog geweest. Hcg was nog maar 60 dus er was niets te zien in de baarmoeder nog. Arts kon de pijn niet goed verklaren. Ze gaf wel aan dat het eigenlijk te vroeg zou zijn om nu al iets te voelen bij baarmoedeljjke zwangerschap omdat het nog zo pril is. Maar ja uitsluiten kan ze niet. Heeft iemand hier ervaring mee ? De angst beheerst helemaal mijn dagelijkse leven. Kan aan niets anders denken en loop allemaal te googelen ..
Die pijn die jij om schrijft lijkt me niet dat dat normaal is. Ik heb wel al bandenpijn, maar dat is niet zo dat dat echt vreselijk veel pijn doet. Blijft de pijn constant aanwezig of gaat het ook wel even weg? Heb je het op bepaalde momenten? Hoesten, niezen, omdraaien in bed etc?
Oke, dacht aan de blindedarm.. maar dat lijkt me onwaarschijnlijk omdat het nu in de lies zit.. Je niet verstapt of verkeerd getild ofzo? Dat het een spier is? Zeg ook maar wat hoor! Je bent nu rond de 4 weken zwanger? Zou het wel in de gaten houden!
Volgende week weer echo .. Ik heb dinsdag wel fanatiek gesport maar denk niet dat het er mee te maken heeft ..
Nee misselijk kan idd door zwangerschap komen...al vindt ik dat wel vroeg! Maar weet niet of andere meiden daar ervaring mee hebben Tsja, moeilijk! Kan komen door het sporten.. zou het wel in de gaten houden! Temp in de gaten houden, pijn in de gaten houden, en als je op je buik drukt ter hoogte van de navel, aan de rechterkant, en dan in een keer los laat, doet dat ook pijn?
Oke dan zal het geen blindedarmontsteking zijn.. Ik hoop voor je dat de pijn weg gaat, dat het toch komt door het sporten! Anders even 2 paracetamol nemen.. en als je het niet vertrouwd gewoon aan de bel trekken! Sterkte ermee, en ik hoop op een fijne en goede zwangerschap! Laat je nog even weten hoe het is gegaan met de echo? En gefeliciteerd natuurlijk!
Shit van die pijn.. hoop dat alles goed is voor je :O Ben je niet 5 weken zwanger als je de 16e positief teste? Of tel ik verkeerd haha
Heb ook n rare pijn.. Links onderin.. langs m'n baarmoeder en net boven t schaambeen net wat links uit t midden. Alleen bij drukken, slagpijn zeg maar.. Heb overleg gehad met de vlk maar die denkt toxh groei of druk tegen de blaas? Het was zostraks n paar uurtjes weg.. Nu weer terug.. vind zo eng. Hoop dat met jou alles goed is???