Nou meiden, ik heb dus echt 8 weken super veel last gehad, echt gewoon niet kunnen slapen en extreem gefrustreerd zijn. Nu gebruik ik sinds 2 weken Floradix ijzer en sinds een week kan ik ineens gewoon weer rustig liggen!!! Amper meer last van mijn benen. Ik durf het bijna niet te schrijven want wil niks jinxen. Maar dit is volgens mij wel heel toevallig. Dus tip voor anderen: probeer Floradix! Ik gebruik 20 ml per dag en het lijkt dus invloed te hebben (had echt letterlijk alles al geprobeerd en niks had nog geholpen, het werd alleen maar steeds erger). Nu hopen dat het ook goed blijft gaan hehe!
Ik ben dus naar de drogist gewaggeld en heb een fles gekocht, de smaak vind ik niet zo maar giet er maar een glas siroop achteraan dan gaat het wel. Nu duimen dat het helpt!
Haha nou hier werkt het nog steeds fantastisch!! Alweer een week verder en gewoon geen enkele nacht last gehad van m'n benen. Ik slaap gewoon weer 8 uur aan een stuk. Kan het bijna niet geloven na de weken/maanden van slapeloosheid en onrust in de benen