Spataderen downunder

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Appletree, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Nee, ik ben niet zwanger en heb ook zeker geen overgewicht (kan dit topic dus niet bij zwanger en gezondheid zetten). Ongeveer anderhalf jaar geleden wel een pittige persbevalling incl. de bekende pomp gehad. Maar nu kom ik erachter dat ik aan een kant van mijn schaamlip een spatader heb, die toch wel erg vervelend voelt. Aangezien ik ook al chronische bekkenpijn heb, wil ik graag evt. pijn afkomstig van een andere 'kwaal' in de kiem smoren. Anders kan ik die regio wel helemaal tot no-go-area bestempelen.

Dus wie heeft hier ook mee te maken gehad of heeft er last van en heeft nog een goede tip danwel info om het allemaal een beetje te verlichten. Zijn er smeerseltjes? Homeopatische middelen? Is het een bezoekje aan de huisarts waard? Etc. Enz.

Ik las ook ergens dat een bevroren stuk maandverband verlichting geeft en dat gaat dus echt niet gebeuren. Brrrrr!;)

2. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Als die vervelend is zou ik hem laten verwijderen.
    Dus afspraak bij de HA maken.

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    idd ik zou langs de huisarts gaan, niet het gezelligste bezoek maar wel noodzakelijk
    voor zover ik weet zijn er geen huismiddeltjes tegen spataderen...

4. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Mijn vriend heeft het vroeger op zijn linkerbal gehad. Hij is hieraan geopereerd en heeft een flinke hematoom gekregen. Niet echt een wonderverhaal. Hij kan onvruchtbaar zijn hierdoor. We zijn nog niet bezig met kindjes krijgen, maar in de loop van de tijd moeten We het dus wel laten onderzoeken.

Succes, lijkt mij erg vervelend.

Deel Deze Pagina