Net heb ik in de uitverkoop een leuke zwembroek van claesens gevonden, de zwembroek kost 20 euro. In principe kan ik het wel betalen maar vraag me toch een beetje af of het niet overdreven is om zoveel geld voor een zwembroek uit te geven. Ik kom er niet zo goed uit. Wat vinden jullie?
Ik vind het niet goedkoop, maar ook niet schrikbarend duur ofzo. Dus als je het gewoon kunt betalen, zou ik het wel doen als je het mooi vindt.
tsja, als je m niet al te strak koopt kan hij er wel een tijdje mee doen denk ik? mn zoontje past zn zwembroek van de zomer nu ook nog steeds goed, en hij groeit gewoon op een (net iets boven) gemiddeld tempo t is maar wat je ervoor over hebt. wij hebben er gewoon eentje van de hema en die ziet er nog perfect uit.
Ik vindt het erg veel geld ja.... Maar als je het kunt en wilt betalen zou ik het gewoon doen. Ik denk ook wel dat er verschil in zit of je kind wekelijks zwemles heeft of alleen nog maar zo af en toe een uurtje of twee recreatief gaat zwemmen..
Voor mij zou hij te duur zijn, dus ik zou hem niet kopen. Maar als jij het geld wel hebt, dan is hij voor jou dus niet te duur, en kan jij 'm wel kopen. Niet zoveel vergelijken joh
Het is een goed merk, dus prima toch?? Het is leuk om in het zwembad te zien dat jou kindje er leuk uit ziet Hier ook vaak merk zwembroeken hoor en doen ze erg lang mee.
Ik zou niet weten waarom niet, geloof dat de zwembroek van zoonlief wel 3x zo duur is. Tja als ik het kan missen en ik vind die leuk, dan koop ik dat...