Hoi allemaal, afgelopen donderdag heb ik een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. Ik heb nu al een aantal echo's gehad en het was iedere keer helemaal goed. Alleen ik weet niet hoe het komt, maar ik ben zo zenuwachtig en een beetje bang voor de 20 weken echo. Ik heb de hele tijd in mijn achterhoofd van stel dat het niet goed is. Ik weet het ik denk nu een beetje negatief. Misschien dat het komt doordat het zolang geduurd heeft bij ons voordat is zwanger raakte. Hebben jullie ook die angst als je de 20 weken echo krijgt'?
Ja wij willen het ook graag weten dan Ik moet ook niet zo bang zijn, en er lekker van gaan genieten. Kunnen ze het geslacht altijd zijn met 20 weken of is dat niet altijd zo.
Ja idd je moet er zeker lekker van genieten en geen zorgen maken hoor ! Als de andere echo goed was is de kans bijna nihil dat het nu ineens wel fout zit.. Ik zou zeggen genieten meis !
Met 20 weken kunnen ze het bijna altijd zien, als de kleine het wil natuurlijk die moet er wel even voor gaan liggen haha En ik heb wel mee gemaakt dat ze er met een meisje nog wel es naast zitten mijn jongen was ook een dochter
Ja zo kan je het eventueel ook bekijken. Begrijp me niet verkeerd, ik geniet volop van mijn zwangerschap. We zijn al lekker spulletjes aan het uitzoeken en zo. Maar ik denk dat het een beetje gezonde zenuwen zijn, omdat je zo blij bent dat eindelijk zover is.
Oeps en had je toen al alles klaar toen het geboren werd, ik bedoel had je toen al allemaal jongens spulletjes gekocht, want dat lijkt me dan wel balen zeg. Ze zeggen er ook altijd dat het niet 100% is dat het klopt toch?
Ik heb a.s dinsdag de 20-weken echo en ik ben dood-en dood nerveus... Kan er niks aan doen. Zou blij zijn als het achter de rug is en we weten dat alles goed is. We komen hopelijk wel het geslacht te weten, dus om die reden kan ik eigenlijk ook niet wachten ...
Ja dat heb ik dus ook, aan de ene kant vindt je het weer helemaal spannend en kijk je er naar uit. Maar aan de andere kant ben ik ook weer heel erg nerveus en bang.
Iedereen zegt dat ik me er niet zo druk over moet maken...maja dat is makkelijk gezegd voor een ander. Mijn vriend zegt dat trouwens ook en die heeft er ook alle vertrouwen in. Ik ook wel, maar het zal toch maar zo zijn dat ... Hij zegt ook dat ik niet teveel van die 'nare' verhalen hier moet lezen... Tja ik kijk vaak bij het onderwerp 'Onderzoeken en echo's' en dan zie je die nare 20-weken echo verhalen staan ...
Ik was ook erg gespannen hoor, vooral op het moment dat ik in de wachtkamer zat, maar dat is heel normaal hoor. Iedere moeder wil dat haar kindje gezond is en helemaal in orde is, en dan komt er ook nog bij dat ze gaan vertellen wat het wordt, dus je toekomstbeeld wordt toch een beetje meer gevormd, das erg spannend! Maar het is ook vooral erg leuk, je kan je kindje weer even lekker zien! Denk daar vooral aan, wat er ook gebeurd, het is jullie kindje en supergewenst! En de liefste, mooiste van de hele wereld! Heel veel sterkte maar vooral ook heel veel plezier met de 20 weken echo!
Ja dat zegt mijn man ook. Je moet niet teveel op internet lezen, want dan ga je je eigen alleen nog maar meer zorgen maken. Hij heeft er ook de volste vertrouwen in. Maar ik blijf hier nog wel komen hoor, ik vindt het veel te gezellig hier
Haha ja ikke ook. Geen reden om weg te blijven. Ach ik denk dat elke moeder dat wel heeft hoor, die onzekerheid. Het is ook allemaal niet niks. We wachten nog even 3 dagen af en dan zullen we het weten.
ik kon de avond ervoor niet slapen. maar gelukkig is alles goed met de beeb. Zorgen gemaakt om niets eigenlijk.
Ik had er gelukkig nog niks voor gekocht en heb alles neutraal gehouden, maar mijn tante zat wel met een jurkje in het ziekenhuis hahaha die baalde als een stekker En idd een meisje kunnen ze nog wel es fout zien, maar een jongen is over het algemeen wel goed te zien, en bij een meisje zien ze de navelstreng ook wel es voor een piemeltje aan. Als ik nu weer hoor in april dat het een meisje is ga ik voor een pretecho (second opinion)