wie kan mij vertellen of Akkie in deze film doodgaat? liefst via pb, om geen spoiler neer te zetten! alvast bedankt!
Mijn zoon heeft hem gezien dacht dat het wel dood ging.. hij heeft er niet erg veel over verteld ze zijn met groep acht wezen kijken in de bio.s...
Een film waar ik echt een traan weg heb moeten pinken Ik verplaats dit topic even naar 'films, televisie en nieuws'
Ik heb hem vroeger gelezen op de basisschool weet wel dat ik aan het janken was. Maar kan het boek niet helemaal meer voor me halen
Heb de film maar deels gezien, heb wel gezien dat ze hier toen opnames aan het maken waren in het ziekenhuis.
mijn dochter zit in groep 6, en woensdag viert haar meester zijn verjaardag. Iedereen mocht een film meenemen en dan zouden ze gisteren stemmen over welke film ze gingen kijken. Er is dus gekozen voor deze film (niet door mijn dochter!) Ik vind dit dus geen geschikte film voor een feestje en wil eigenlijk de meester vragen om toch een andere film te kiezen. Mijn dochter is heel erg gevoelig en nu ligt het helemaal een stuk gevoeliger omdat een meisje waar ze vorig jaar mee heeft gedanst nu in haar laatste dagen/weken/maanden zit. Dit meisje zit in groep 8, is 11 jaar en mijn dochter vind dit echt zoooo erg! Wat zouden jullie doen? Toch deze film laten kijken of de leraar vragen een ander film te kiezen?
Oei dit is een lastige. Als meer kinderen voor deze film gekozen hebben gaat de meerderheid voor. Maar kan je dan anders niet voorstellen een tweede film te gelijke tijd te laten draaien voor kinderen die deze film iets wat eng vinden?
Oei. Ik begrijp je overweging, maar als er door een meerderheid voor deze film is gekozen, zou ik (als meester zijnde) niet direct wat aan gaan veranderen. Misschien kun je met hem, gezien de situatie, afspreken dat als je dochter moeite heeft met bepaalde stukken ze iets anders buiten het lokaal mag gaan doen? Bijvoorbeeld knutselen, tekenen, lezen ofzo?
Ik vind t voor een groep 6 een zware film. Persoonlijk zou ik de meester bellrn en het aangeven en uitleggen waarom.
Mijn dochter is ook erg gevoelig en zeker met zulke films. vind het ook niet echt een film voor groep 6 en zou toch de meester bellen of er iets anders gekeken kan worden.
Heb hem samen met mn man gekeken en hebben samen op de bank zitten snotteren. Heftige film.. Je ziet niet dat de overlijd ofzo. Ineens is akkie dood.
ik heb de meester gister een mailtje gestuurd en alles uitgelegd, ik hoop daar snel antwoord van te krijgen. Zojuist op het blog gelezen dat het meisje waar mijn dochter mee gedanst heeft waarschijnlijk nog maar een paar dagen heeft.
Ik heb het bij deze film ook niet droog weten te houden. Vind het geen geschikte film voor kinderen in groep 6 !
de kijkwijzer zegt dat deze film voor 9 en ouder is. maar het is natuurlijk aan de ouders om te bepalen of ze het daar mee eens zijn