Hoi lieve mensen, Ik heb de laatste tijd last van schoppen en bonken. Mijn baby reageer heel heftig. Ze draait, sparteld, bokst tegen mijn organen. Wanneer ik gewoon rustig m'n gangetje doet dat ik opeens een raar gezicht trekt. Dit heb ik altijd op alle momenten van de dag. Dit heb ik sinds mijn laatste pret echo. De mevrouw van de pret echo ging mijn buikschudden om haar op de foto te krijgen. Dit heb ik echt onplezierig ervaren. Baby was heel heftig met mijn buik aan het schoppen en bonken. Ik heb er niet echt last van want ik ben heel blij met mijn zwangerschap! Maar is het niet TE extreem en wie heeft het weleens ervaren? Ook voel ik haar hikken... dat vind ik nou weer wel leuk!
Hey! Dat had ik ook zo vlak voor mn 30 weken. Blijkbaar genoeg ruimte nog en genoeg kracht! Ben benieuwd of je baby straks ook zo actief is als ze geboren is
Ik snap[ je helemaal!Ook hier vanaf die week steeds pijnlijker als ons zoontje beweegt,ik voel helemaal beurs...... Maar...ik zie het als teken van een sterk kindje
Bij mij was het ook zo, maar sinds ze is ingedaald beweegt ze anders, nu nog ongeveer 1-2 x per dag zo'n keiharde schop het zijn nu vooral schuifbewegingen en haar kontje draait een paar keer per dag. Dat hikken vind ik juist irritant, maar komt omdat ze tegen mijn schaambot aan hikt