6 weken 5 dagen zwanger van de eerste en al positiebroek aan!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hope19, 18 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch
    De titel zegt het al....

Momenteel zwanger van ons eerste kindje, en mijn eigen broeken zitten zo strak dat ik vandaag voor het eerst een positiebroek heb aangedaan.
    Wat een verademing! Vroeg me alleen af of dit wel normaal is zo snel?
    Heb maat 36 en droeg voorheen altijd strakke broeken. Krijg ze nu gewoon amper over mijn bovenbenen heen en de knoop dicht gaat ook maar net..

Ben benieuwd of er nog meer dames zijn die zo snel niet meer in hun broeken pasten..

2. AmberM

AmberM Actief lid

27 nov 2016
    107
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik zit nu bijna op 9 weken en ook rap een laagje vet aangekomen :p nu was ik net afgelopen jaar een paar kilo afgevallen dus nog geen tekort aan passende kleding maar wel herkenbaar hoor!

3. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jahoor, het bekende darmenbuikje :)

4. Jennifer93

Jennifer93 Actief lid

3 okt 2013
    400
    209
    43
    Vrouw
    Moeder
    ze krijgt m niet over haar bovenbenen heen, daar zitten toch geen darmen?:p
    ik kom ook altijd heel snel aan tijdens mijn zwangerschap.. zit nu op 34 weken en ook echt al veel aangekomen, terwijl ik alleen fruit als tussendoor eet en ook echt oplet wat ik op brood doe, ook bijna geen sap drink etc.. sommige lichamen denken gewoon gelijk hamstereeeen :p

5. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch

Inderdaad ook bij de bovenbenen maar zoals ik al zei krijg ik de knoop bijna niet meer dicht, en als die al dicht zit knelt het enorm af...

6. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Dat zijn inderdaad je darmen.
    Ik draag pas sinds een aantal weken positiebroeken, omdat het toen pas echt pijn begon te doen aan mijn baarmoeder als er een te strakke broek tegenaan zat de hele dag plus een baby die dan tegen die plek aan blijft schoppen :D

7. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ik droeg het ook al rond de 6 weken haha!
    Darmen en vocht is het "probleem" :p

8. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik had t ook heel snel... na 10 weken is t wat stabieler geworden... lekker die positie broeken blijven dragen is idd een verademing

9. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Met 8w positie broeken aan en met 12w weer gewone broeken aan :p hier waren het ook de darmen. Helaas dacht mijn lichaam ook hamsteren! Dus veel aangekomen vooral dikke billen en bovenbenen. Helaas weinig gesnoept, zit eraan zonder niet eens mezelf lekker te hebben laten gaan :D

10. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Bij de eerste met 22 wkn pas en nu gelukkig nog niet. Gelukkig, want ik wil t nog niet bekendmaken.

Ben momenteel wel gruwelijk hongerig (of megatrek) en kom ongetwijfeld ook best wat aan nu. Ik eet wel gezond en snack ook redelijk verantwoord, muv soms wat chocola. So be it.

11. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik liep met 8 weke al met elastiek aan mijn knopen en met 11 weken overgegaan om positiebroeken

12. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Bij mijn dochter rond 20 weken positiekleding. Daarvoor zag je ook amper dat er een wondertje in me groeide :).

Deze zwangerschap denk ik max. tot 16w met mn broeken te kunnen doen (maatje 36, lage taille is te doen; hoge taille ligt al te verstoffen achter in mijn kast). Ze zitten nu nog prima. Heb eerder dat mn sokken mn enkels afknallen ;).

Dikkere benen/billen heb ik volgens mij (nog) geen last van. Aldus nog niemand over gehoord haha

13. marlyj80

marlyj80 Actief lid

16 jul 2016
    498
    1
    18
    Ik droeg ze al met 6 weken. Ik kreeg mn broeken wel dicht maar ik verdroeg de druk niet op mn onderbuik... mn normale broeken pas ik nu iig niet meer 😂

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik draag ze denk ik nu een week of 2 al.
    Maar ik heb ook een gezwollen buik door overstimulatie.
    Gewone broek begon pijn te doen dus ja..

Deel Deze Pagina