Gerommel/kramp in mn buik..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bubblez, 18 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dag meiden!

Sinds vanmorgen heb ik al gerommel in mn buik. Het voelt echt als menstruatie krampen.. ik word er onwijs misselijk van en moet ze echt even weg zuchten en wiebelen. Ze komen en ebben dan weer weg.

Ik heb al een poosje voorweeen. Of nouja zeggen ze want dat voelt ook als een ongi alleen dat zat altijd heel laag in mn buik. Dit heeft zich deze week al steeds verder omhoog getrokken en nu zit het gevoel echt door kn hele buik heen.

Baby beweegt gewoon rustig door. Die vermaakt zich wel. En ik zit oprecht te hopen dat het zich doorzet en dit weeën worden.

Maar, wat is dit nou? 😂 t voelt niet fijn maar ik ga niet kapot ofzo. Moet ik hier voor bellen. Kan ik iets? Is dit überhaupt iets? 😊

Thanks!

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik denk toch voorweeën. Ik heb bij de eerste indalingsweeën gehad en die voelden meer zoals jij je weeën omschrijft die je eerst had, meer onderin.
    Maar ik zou niet hopen dat het echt weeën worden, dat kan je beter pas over ruim een week gaan doen ;)

Ik heb zelf nooit voorweeën gehad, toen ik heel naïef (liep al overtijd) dacht dat ik ze misschien had, gingen ze niet meer weg en was mijn jongste er een paar uur later ;)

3. PinkStars

PinkStars Actief lid

3 nov 2013
    422
    1
    0
    Ik zou zeker even bellen met je vk!

4. Logan

Logan Niet meer actief

Voorweeen of indalingsweeen lijkt me logischer. Mijn indalingsweeen had ik ook met 35 weken, ik schrok gigantisch. Na een nachtje wiebelen was het weg. Als je je zorgen maakt even bellen naar je vk.
    Ik snap overigens niet dat je hoopt dat het doorzet. Je bent nog geen 36 weken :(

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik denk ook niet dat het het echte werk is. Leek me veel te zachtjes :)

Denk dan gewoon die voorweeen die nu wat beter hun best gaan doen ofzo.. ik moet dinsdag naar de vk dus ga het dan vragen. Tenzij het nu erger gaat worden of dergelijke dan bel ik eerder. Ze zijn niet regelmatig dus dat scheelt ook.

En ik zie niet zo heel veel zorgen als het wel door zou zetten. Ik zeg niet dat hij nu nu moet komen maar ik zou het zeker niet erg vinden als hij zich met een weekje meld :)

6. Logan

Logan Niet meer actief

Je weet wel dat kindjes die voor 37 weken geboren worden prematuur zijn en vaak in de couveuse moeten? Voor je zoontje is het beter als hij gewoon tot minstens 38 a 39 weken zitten blijft ;)
    Laatste loodjes zijn zwaar maar kom op meid, even doorzetten nog.

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Daar ben ik volledig van op de hoogte.

Mijn wens dat hij dus nog een week blijft zitten maakt hem praktisch 37 weken ;)

Ik was voornamelijk benieuwd wat dit gevoel nou is :)

8. Jeda80

Jeda80 Bekend lid

25 sep 2014
    798
    24
    18
    Hmm vind het ook een beetje raar dat je het niet erg zou vinden als het nu zou doorzetten. Mijn eerste is mijn 35 weken geboren en geloof me dat is echt niet leuk, hij was al flink en deed het super maar toch zijn er een hoop nadelen...

Verder heb ik geen ervaring met voorweeen deze waren bij mij gelijk echte weeën.

9. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik had bij de oudste met 35+5 voorweeen, met 37+2 braken mijn vliezen en is ze geboren :)

Deel Deze Pagina