Gps tracker/horloge

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door taliaa, 29 apr 2025 om 14:54.

1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    Hoihoi,

Wie heeft de beste tip?
    Het is voor een heel, heel ondernemend jongetje van 3.5
    Hij hoeft er ip zelf niks mee.te kunnen. Ik wil hem kunnen live tracken en het liefst dat het geluid kan maken als in "ik ben kwijt, bel mijn moeder" ofzo
    Het mag wat kosten als dat betekent dat t niet van aliexpress is.

Sim kaart: snap ij. Maar wat kost zoiets?

Vandaag was hij ineens weg en dan denk je wel heel even.. oei..
    God is gedankt, hij kwam zelf terug, maar wat als dat niet zo is?

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Ja one2track! Simkaart zit erin, ik betaal heel weinig ervoor. Echt perfect. Ben er heel blij mee

Ik betaal nog geen cent per dag voor de prepaid qua verbruik.

Bellen is super helder. Enige waar ik spijt van heb, dat ik t niet eerder heb gekocht

3. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.398
    1.177
    113
    Ja absoluut deze. Hier ook een ondernemend ventje in huis. En echt zo dankbaar voor de one2track! Kost eigenlijk vrij weinig, nog geen cent per dag. Ik denk dat we paar maanden met 10 euro doen.

GroeneBomen en Felice vinden dit leuk.
  4. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.507
    8.437
    113
    10 euro voor een paar maanden is (even uitgaande van 3 maanden) is ongeveer 11 cent per dag, nog niet veel, maar wel zeker meer dan één cent per dag!

5. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.398
    1.177
    113

Geen idee ik hou het echt niet bij, maar een schatting, nu al 4 maanden en heb nog €4,35 dus zal wel los lopen.

6. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.186
    1.366
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wij ook one2 track en voor dochter prima (maar wat ouder) wij vinden hem niet altijd heel nauwkeurig qua gps, ook dat deze soms weg valt etc. Positief dat je er mee kan bellen en spraakberichten kan sturen.
    Hebben ook een ander (duurdere gehad) maar die was nog belabberder qua gps en was niet mee te bellen.

7. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.515
    8.660
    113
    Vrouw
    Mij lijkt een 3jarige nog wat te jong voor zo’n horloge. Ik zou dan eerder voor een losse tracker gaan.

Sado vindt dit leuk.
  8. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    0.006 cent is vast zeg maar. Dat kost het mij elke dag voor datagebruik. Als ik bel kost t niets extra's. Als hij belt gaat t ook om centenwerk
    Je betaalt ook nog 1 euro nog wat voor de servicekosten per maand. Dus al met al centen werk

9. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.929
    3.945
    113
    Het is niet je vraag, maar ik zou de verantwoordelijkheid over je kind niet in handen van een gps horloge willen leggen.... Wat als hij in water terecht komt?

Maar goed, mijn dochter had ooit een redelijk goedkoop horloge, zat geen gps op maar een ander systeem nou daar had je echt weinig aan, zat standaard 3 km naast de locatie. Ook was de batterij heeeel snel leeg.
    Ik zou dan eerder voor een soort nood horloge gaan waarbij met 1 druk op de knop een noodnummer wordt gebeld (jij in dit geval).

10. Koalabeertje3

22 apr 2025
    41
    50
    18
    Vrouw
    Ik zou ook geen gps horloge voor een 3 jarige aanraden. Onze 2 oudste hebben er 1, maar hij zit er af en toe flink naast qua gps. Pas gaf die aan dat onze middelste op de snelweg zat. Wij hebben ze nog niet lang, dus om dat gewoon even 100% zeker te weten heb ik de middelste gebeld. Gps zat er dus volledig naast.
    Ik bel ze dan. Ik weet niet of je van een 3 jarige kan verwachten dat hij weet hoe jij het op moet nemen. Ik zou hem sowieso een bandje om doen met je telefoonnummer erop. Heb je niks aan voor als hij in de sloot ligt, maar wel handig voor als hij zelfs is denkt ik ga een blokje om en iemand vertrouwt het niet kunnen ze je wel “snel” bellen.

Bloempjelief vindt dit leuk.
  11. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    One2track heeft zo'n noodknop.

Hier ook een wegloper, we hebben vooral veel buren ingelicht dus we hebben extra ogen. Is al een paar keer voorgekomen dat iemand kwam melden dat meneer en route was (ondanks alle sloten etc, was gewoon naar de wc)

12. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.515
    8.660
    113
    Vrouw
    Ja dit dus inderdaad. Van een 3-jarige kan je dat echt nog niet verwachten. Ik vraag me ook af if die uit zichzelf zou gaan bellen met de mededeling dat hij aan de wandel is gegaan en niet meer weet waar hij is. Waarschijnlijk gaat hij dan gewoon huilen als reactie. Een sos bandje zou ik dan dus fijner vinden, want de kans is groot dat iemand hem dan hoort en ziet en je gebeld wordt.

13. CroqueMadame

CroqueMadame Fanatiek lid

7 sep 2022
    1.231
    1.753
    113
    Wij hebben ook One2track en daar in principe tevreden mee. Maar de kinderen zijn wel een stuk ouder. En ik vind de horloge behoorlijk groot. Het is niet iets wat ik een 3jarige standaard zou laten dragen. Hier doen ze ze echt bewust om als we een dagje weg gaan of ze buiten willen spelen en verder weg willen dan de eigen straat. Ik onze situatie zou het dus zeker niet werken bij weglopen want dat is immers niet gepland.

AirTag hoef je trouwens ook niet te overwegen want dan ben je afhankelijk van voldoende iPhones ik de buurt en belangrijkste no go, je kunt niet zelf de locatie verversen en soms duurt het wel meer dan een half uur voordat de AirTag dat zelf doet.

Deel Deze Pagina