Klopt, hier ook zo... Creme lenette schijnt bij velen te helpen, bij mijn zoontje deed het niets. Kwestie van uitproberen, wat bij de 1 werkt, werkt bij de ander niet helaas.
hm is eigenlijk hetzelfde product In de ceta zit ook paraffine..maar goed ieder kindje is anders natuurlijk
Lanette was hier ook totaal geen succes, vervolgens kreeg ik dus de parrafine, maar zag t kind er helemaal niet meer uit!
Je zegt wel zit t zelfde in, maar de substantie is toch duidelijker anders. Paraffine was gewoon niet dekkend genoeg, dat is veel dunner als de andere. En geloof me, ik heb al heeeeeel wat tubes zalf en vettende cremes getest in de 19mnd dat Tim er is
nou ja, in die zin wel, dat t niet vettend genoeg was bij m. Dus zn huid werd steeds maar droger, ruwer en gevlekter
hihi, oke, dan kwam t anders over. Dacht dat je dacht (snappie) dat ik t niet doorhad. En wat betreft Tim zn eczeem en al t gedokter erom heen, kan ik soms beetje kribbig reageren als ik t idee heb dat mensen vinden dat ik t niet goed doe
Ja precies! Met hormoonzalf onderdruk je het eczeem alleen maar. Maar er is toch een reden waarom het er is? Als we de reden weten kan het opgelost worden... Maar hoe komen we daar nu achter. Ik wil ook niet teveel experimenteren, want mijn mannetje heeft er wel last van!
Dat was hier ook! Wat ik ook smeerde aan zalfjes (heeft me een hoop geld gekost) het kwam er droger en ruwer onder vandaan. We zweren nu bij Jecovitol, 't enig dat werkt (voor ons...ik gebruik het zelf ook af en toe bij een plekje)
Bij mijn zoontje is bloedonderzoek gedaan ivm allergieen, is ook niet allesbepalend want soms kunnen ze geen oorzaak vinden. Bij mijn zoon is toen koemelkallergie geconstateerd, maar zelfs toen hij dus koemelkvrij was, bleef hij een eczeemkind.
Meid, zo heb ik ook alleen maar gezeten. Er moet toch iets zijn! Maar ondertussen werd ik alleen maar gestressder van heel het gebeuren. Daarom zou ik zeggen, zorg eerst nu eens dat je het eczeem onder controle krijgt. Zodat hij minder jeuk heeft en ga dan kijken wat de oorzaak kan zijn. En soms is er GEEN oorzaak, dan is t gewoon zo! Zit het bijv in de familie of astma ofzo....punt 1 is hij nog te jong om op astma te testen en ook allergieen kan lastig zijn om dat nu al te zien. En het bied geen garantie dat je daarna de eczeem wegkrijgt en houd. Eczeem zit toch erin bij hem, dus als hij bijv een keer ziek is of alleen maar verkouden, dan wordt dat weer erger
Wij hebben idd ook van die korrels van de homeopaat, Graphites! De vorige keer was het zo weg daarmee. Maar misschien hebben we de dosering nu niet goed, want het wordt wel erger als we het hem gegeven hebben, maar blijkbaar is het niet genoeg. Zal hem ook nog eens bellen.
Dat bedoel ik dus. Tim heeft ook maaaanden geen melkproducten gekregen, gebruikte neutral, geen wasmiddel, lette heeeel goed op wat ie at en hoe die reageerde. En toch bleef de eczeem flink aanwezig. Totdat ik gewoon een goede plek vond en er samen gekeken werd naar een smeerschema die voor ons hielp
Vreselijk als mensen dat vinden...ik herken het helemaal. "Je moet zus doen, je moet zo doen...niet in bad , wel in bad, zemelenbad, dode zeezout, wel melk, geen melk.." ik heb ook de hele rataplan over me heen gekregen hoor... Mijn zoon was een jaar of twee, hoogzomer en we zaten lekker op het strandje bij ons in de buurt. Maar door de hormooncreme was zijn huid zo gevlekt, ja dat viel op natuurlijk. Er liep toen een bejaard stel en die heeft mijn zoon echt zo zitten bekijken van "gadverdamme kijk hoe dat kind er uit ziet" Vreselijk vond ik dat...volwassen mensen. toen trok ik me dat vreselijk aan, nu hoeft dat niet meer... Ik wil alleen maar zeggen Wendela dat je het echt wel goed doet hoor en. sch**t aan iedereen die daar anders over denkt....
Bij mij zou er ook geen allergie zijn maar ik krijg duidelijk ontzettende jeuk als ik kiwi - sap op mijn handen krijg op aardappels schil Hier krijg ik ook meer last als de weerstand minder is of hormonen of stress.... Bij mij gaat het nooit weg het is gewoon iets chronisch dus een oplossing zal ik nooit vinden
Oja hier net zo hoor: Mensen die zeggen dat zijn nekje er niet uit ziet. Terwijl wij juist trots zijn als het juist beter gaat dan voorheen. Maar ik denk wel dat ze het goed bedoelen en gewoon niet door hebben hoe erg we er mee bezig zijn!
ja maar je opmerking van je moet het zo doen...alle tips.... mensen bedoelen het toch maar goed. Ik geef ook altijd die tips want ik weet nu onderhand wat je wel en niet moet doen.... Dat die oudjes zo keken ach.....ontwetendheid Hoe vaak mensen naar mijn handen kijken die helemaal opengekrabt zijn of vroeger als mijn gezicht weer eens onder zat