Heerst er buikgriep?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Suzzert, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    DL heeft sinds vrijdag hele vieze luiers en dat voorbsmelijk snachts. Nu dacht ik eerst tandjes, maar vannochtend werd ze wakker en tien had ze der bedje ondergespuugd. En weer een hele vieze luier.

Voor de rest is ze vrolijk en heeft geen koorts, dus vroeg ik mij af of er buikgriep ofzo heerst.

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Yep, dr heerst idd buikgriep. Hoor veel mensen erover. Nou gaat er trouwens altijd wel wat rond maar goed.
    Mijn dochter heeft toen ze tandjes kreeg trouwens ook vaak een keer overgegeven en had dunne luiers. Elke keer dacht ik 'buikgriepje' maar na de 3e keer begon ik een verband te zien met het doorkomen van tandjes..;)

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hier hebben wij afgelopen weekend een hardnekkig griepje gehad. Veel spugen en diarree. Papa had het meest diarree, zoontje het meest spugen en mama had het alletwee...
    Dus je kan zeggen dat het heerst ja.

Goed opletten dat je kindje niet uitdroogt!
    Beterschap!

4. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Hier ook hoor!

Zoonlief 2 weken lang gekwakkeld met diarree en ik ben er helaas ook nog niet helemaal vanaf....:(
    M'n moeder en broer hebben het trouwens ook gehad dus ik denk wel dat er een virus in de lucht hangt.

5. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ja hoor, hier al 2 weken feest. Het begon met buikgriep, dus veel dunne luiers en overgeven. En toen werd het verkouden, veel snotteren en hoesten en overgeven door het hoesten. Ach ja, zo lang hij nog wil eten, goede natte luiers heeft en vrolijk is zal het wel overgaan.

6. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ja hier zijn we ook alledrie de pineut...:(

7. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    In ieder geval, allemaal beterschap!!

Ze is hier wel vrolijk, drinkt goed maar ik zag wel tandje nummer vijf door komen. Ik wist niet dat ze ook konde gaan overgeven door doorkomende tandjes. Maar we houden het goed in de gaten

8. Bri

Bri Niet meer actief

Het overgeven ging hier wel rond ja. De ene week zoonlief, de week erna dochterlief. En bij haar op het kdv waren ook wat spugers.
    Zoon heeft twee keer overgegeven, dochter heeft er altijd wat meer moeite mee om het kwijt te raken en zij heeft de hele nacht liggen/lopen spugen. Daarna nog wel wat buikpijn, maar geen misselijkheid meer.

9. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    het heerst inderdaad hier ook iedereen de pineut geweest zl zelfs 2 keer nu nog snotterig zielig manneke.

10. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben het ook alledrie gehad vorige week!

Deel Deze Pagina