Hallo mede eyeliner gebruikers Ik ben eigenlijk opzoek naar wat tips, ik draag graag een winged line. Maar door de dag heen gaat het aan de binnenkant van mijn oog weg en ik krijg van die gezellige zwarte kringen onder mijn ogen. Net of ik een panda ben geworden. Ook al gebruik ik waterproof. Nu hoor ik veel goede verhalen over de Kat von D tattoo liner, maar die word alleen verkocht door Sephora en die zit niet meer in Nederland. Nu heb je wel de webshop maar de amerikaanse verzend niet naar Nederland en de Kat von D lijn word niet verkocht in de Franse webshop die wel naar Nederland verzend. Dus ik ben opzoek naar de goude tip, kent iemand een eyeliner die de hele dag perfect blijft zitten zelfs als je in je ogen wrijft. Ik heb al een beetje op de MAC site zitten kijken, maar ik ben eigenlijk opzoek naar ervaringen. groetjes
ja, alleen dan lopen de kosten best hoog op. Dus vandaar dat misschien iemand een goed alternatief heeft, dan hoor ik die graag
Je kunt waarschijnlijk er wel iets over vinden op Miss Lipgloss || Nederlandse Persoonlijke Lifestyle & Beautyblog || Reviews, filmpjes, how-to, recepten, lifestyle || Cynthia Schultz
Jaaaa die van maybelinne is het volgens mij. Is een klein potje (soort verf) en een dun kwastje. Hij is perfect!!
Gebruik je wel een basis op je ogen? Ik gebruik een oogschaduwbasis van too faced (via beautybay) en eyeliner van Yves Rocher en geen problemen eigenlijk.