ezel gewond door crofty bom

Discussie in 'De lounge' gestart door noura, 16 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik zag het gister op het nieuws, en ik snap het niet meer hoor.
    een onschuldig dier, wat door een paar pubers een bom in het gezicht gegooid werd. en vorig jaar was het diertje ook al slachtoffer, toen was die gestoken met een scherp voorwerp.
    ik kon het bijna niet aanzien, hoe halen ze het in hun hoofd. zo`n bom moest in hun handen ontploffen. ze hebben alles, mobieltjes computers en nog "vervelen" ze zich... en gaan dit soort dingen doen

hoorde ook nog dat door zo`n soort bom een moeder en kind gewond zijn geraakt. :cry:

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Nahjaaaaaaaa, ik kan me ook al doodergeren aan dat geknal bij ons in de buurt, dan denk ik, waar de fuck zijn jullie ouders? Chekken ze jullie zakken niet, horen ze niet van anderen wat jullie doen om dan vervolgens huisarrest te geven? :( Belachelijk dat die jonken los rondlopen.

3. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Ja dat is echt vreselijk!

Weet niet of ze dat op het nieuws ook al gezegd hadden maar voor die ezel maike is het al de 2 de keer dat ze zo mishandeld is..

Vorige keer hebben ze bij haar en moeder ezel iets van achter in
    hun muts gestouwd, moeder ezel heeft het toen niet overleeft.
    Zo erg hadden ze haar verwond..........

Hier zijn toch geen woorden voor...

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ook deze kids gaan aan de bullbar.... (zie topic hond vastgebonden aan auto....).
    Mee eens?

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    ouders zijn allang blij dat ze in huis niet lopen te etteren, dat heet nou vrije opvoeding.... gooi ze maar de straat op en wat ze uitvreten zien ze niet en interesseert ze waarschijnlijk ook geen ruk. sorry hoor, kan me daar altijd erg over opwinden, kies dan niet voor kids als je ze niet wilt opvoeden. Ik hoefde dat vroeger niet uit te halen, man, ik kreeg al op m'n flikker als ik zonder handen aan het stuur door de straat fietste en m'n moeder zag het! Oei!

6. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Helemaal mee eens Booey!

Het wordt echt steeds erger allemaal
    Elke dag hoor je tegenwoordig wel iets vreselijk! :confused:
    Waar gaat het heen in deze wereld...

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik ben nu 36 en als iemand vroeger tegen mij zei "ik vertel het aan je ouders" dan deed je het in 7 kleuren in je broek!

8. Niet meer actief

OOh zag een fototje in de krant van dat ezeltje en kreeg tranen in mijn ogen, wie kan zo'n schatje nu iets aan doen?

9. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    :cry: heeft die ezel het wel overleeft dan? Ik heb het gisteren gemist op tv.
    Wat een etterbakkies heb je toch. Ik denk ook idd wel eens ouders let eens wat beter op je koters. hier bij mij in de straat wonen ook van die etters ( ja sorry hoor) en lopen ook al te knallen.

xxx Jet

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Idd als ik vroeger iets flikte dan kwamen mijn ouders daar ECHT wel achter en dat wist je ook, en dan toch doen he, maarja dan heb ik het over vieze woorden schrijven op de muur ofzo of een gummetje pikken bij de milo, maar de dingen die tegenwoordig gebeuren... :confused:
    Ik zal wel veel kritiek over deze opmerking krijgen, maar vrees dat het toch een beetje te maken heeft met dat alle ouders maar 40 uur of meer werken en de kids massaal in de opvang, of dus alleen thuis.

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    gister was het ezeltje op tv, en ze stond in haar stal en was wel aan het eten, maar 1 kant van haar gezicht was helemaal zwart, en de ogen beschadigd.
    ik had de tranen in mijn ogen.
    want dit is geen ondeugd uithalen meer, dit is gewoon een aanslag op een levend dier. je moet eens zien hoe hard zo`n bom klapt.

het ligt denk ik ook niet aan alle jeugd, maar alleen aan die met een rotkarakter. de rotte appels van de samenleving. waarvan er teveel zijn. en wanneer ze niet goed gestrafd worden, ben ik bang wat er van ze terecht komt in de toekomst.

12. Niet meer actief

NIJMEGEN - Een moeder en haar kind zijn vrijdagmiddag in Nijmegen gewond geraakt door de ontploffing van een zogenoemde croftybom. Drie Nijmeegse jongens, die ervan verdacht worden dat ze de bom hebben laten ontploffen, zijn aangehouden.

Een croftybom is gemaakt van een plastic fles met daarin onder meer een ontstoppingsmiddel. Als de bom explodeert, vliegt agressieve vloeistof in het rond.

Brandwonden

De moeder en haar kind in Nijmegen liepen vrijdag net langs de bom toen deze afging en werden besproeid met de vloeistof. Zij moesten zich in het ziekenhuis laten behandelen aan brandwonden. De politie kon kort daarna aan de hand van aanwijzingen drie Nijmeegse jongens van 12, 14 en 15 jaar aanhouden. Omdat de politie het maken en laten afgaan van een croftybom beschouwt als een ernstig misdrijf, blijven de verdachten voorlopig vastzitten, aldus de politiewoordvoerder.

waar gaat het heen....

13. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Nou ik vind het niet normaal .
    Dit is niet de eerste keer dat er dierenleed is in de zin van mishandeling!
    Van mij mogen er hier enorme straffen op komen en staan.
    Heel erg zielig ik kan er wel om janken!

xxx Jet

14. Chelsea

Chelsea Bekend lid

6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Bij zulke klerelijers moeten ze zo'n crofty bom achterin hun strotje douwen.
    Als iemand een dier zoiets aandoet, dan is diegene toch niet goed in zijn bovenkamer :(:
    Een makkelijkere prooi is er niet, een dier kan niets terug doen.
    Bah wat haat ik zulke "mensen".

15. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Ik wordt hier ook zo verdrietig van als mensen zulke dingen gaan vertellen doe ik altijd mn handen voor mn oren en roep ik wil het niet weten...als iedereen alle dieren en kinderen nou gewoon eens lekker met rust zouden laten dan zou de wereld een stuk mooier zijn volgens mijn...(beetje naief misschien)...

16. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ik heb het ook gezien en bij mij rees ook gelijk de gedachte:Ze moeten bij jullie een croftybom in jullie giechel laten ontploffen kijken of je het dan ook zo leuk vindt!
    Ik hou mijn hart vast voor de komende oud& nieuw hoeveel onschuldige diertjes zouden het dan weer moeten ontgelden?!

Liefs Claudia

17. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Eenden die rotjes opvangen vind ik nog het ergste.....

18. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    't is ziekelijk!

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Stelletje idioten!

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    weet je wat ik me afvraag, deze jongens vind dit nu leuk. wat moet er terecht komen als ze straks volwassen zijn. als ze een gezin krijgen, kinderen. hoe ver zullen ze gaan met andere mensen, of dieren onrecht aandoen?
    ik ben ook voor hardere straffen.

Deel Deze Pagina