houseparty, ga jij ook weleens?

Discussion in 'De lounge' started by Angel Eyes, Feb 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hallo allemaal,

ik zie er eigenlijk nooit een topic over maar ik ben een echte houseliefhebber. en dan met name techno en old school hardstyle.

Voordat ik zwanger was gingen wij vrij vaak naar de grotere feesten. defqon1 impulz, qlimax, en allerlei kleinere feesten.

Nu moet ik er op dit moment niet aan denken hoor met mijn 23 weken zwangerschap, maar ik ben wel soms stiekem aan het wegdromen naar volgend jaar zomer. Soms hoor ik mijn favomuziek en dan krijg ik helemaal de kriebels als ik eraan denk. Defqon1 moet ik missen dit jaar voor het eerst, dat is namelijk op 16 juni en als het goed is ben ik dan net bevallen of loop ik tegen het einde van mijn ZW

maar ow ow ow zodra ik weer de energie heb en me goed voel wil ik dolgraag weer even lekker dansen en gek doen. heeeeeerlijk!

nog meer houseliefhebbers?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    nee ik ben er nog nooit geweest..
    Lees geloof ik ook maar half vanavond want ik begon aan je verhaal in de onderstelling dat het om een house (WARMING) party ging maar je hebt het over een heel ander soort house party haha.

xxx

3. Angel Eyes

haha goeiemorgen wakker worden kaatje ;)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

5. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

Jul 6, 2006
    509
    0
    0
    Assen
    house party's niet maar op rock/metal festivals benk vaak te vinden ;)

6. Siesje

Siesje Actief lid

Jan 24, 2007
    430
    0
    0
    Ja, errug leuk! Na drie keer Sensation Black heb ik dat wel gezien, twee jaar geleden voor het eerst naar Defqon1 geweest en dat was ook echt geweldig. Paar keren Hellraiser (niet echt mijn ding, maar wel helemaal uit mijn dak kunnen gaan) en wat kleine feestjes.
    Kon echt enorm naar een groot feest toeleven, maar voorlopig ff niet meer! Ontgroei het zo langzamerhand toch ook een beetje, geloof ik!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    haha wordt niet meer wakker denk vandaag.

xxx

8. Angel Eyes

ja ik weet wat je bedoeld met ontgroeien. maar daarmee gaat alleen het hele heftige er vanaf. voorheen ging ik heel vaak en het laatste jaar een keer in de zoveel tijd. maar die voorpret heerlijk indd :D
    Defqon is hometown voor mij ;) kan zo naar huis rollen.

sensation ben ik ook geweest. superfeessie. maar ik ben voornamelijk liefhebber van de buitenfeestjes. wat ook een aanrader is is freefestival in almere. gratis entree midden in de zomer aan het water. ong 6000 mensen

9. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik ben heel veelzijdig wat muziek betreft, dus ook naar party's geweest.
    De laatste keer is trouwens al een hele tijd geleden, toen zijn we naar hardcore united geweest in Eindhoven.
    Nu zijn we er helemaal niet meer bezig.

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

niet naar housefeesten.. wel naar metal net zoals peeetje... (graspop)

11. Angel Eyes

ik ben ook veelzijdig in muziek maar metal heb ik niks mee. gek is dat he. wel weer reggae enzo

12. ik ben meer van white senstion en die genre. 1x crazyland geweest helemaal top. Heerlijk mensen kijken en geweldige muziek.

13. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    als mij? :rolleyes: :confused: :(

zag ineens mijn naam of is r nog een peeetje :(:

ik geen metal verschrikkelijk(mannetje wel)
    ik ga liever uit(bar,discotheek)(mannetje niet)
    en OLD SCHOOL PARTY`S 8)

ben een oud gabberinnetje hihi trek me nog steeds!

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

sorry...hoe kom ik daar nou weer bij? haha

bedoelde sjaaaak

15. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Ik ben jaren naar dancevalley en mysteryland geweest....

Dat waren/zijn heerlijke feestje als het mooi weer is ;) en natuurlijk ook lekkere muziek!

Mijn laatste feestje is volgens mij ook impuls geweest? Weet t niet eens meer..

Super hoor!

16. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

Jul 6, 2006
    509
    0
    0
    Assen
    dit jaar heb ik btw zo ie zo pinkpop en fields of rock op de agenda staan

en ik heb goede hoop dat op FOR Marilyn Manson komt aangezien hij ook op werchter staat
    En tsja ik hoop stiekem ook Rammstein die zijn Live echt uber mega mega mega super vet mega gaaf :D

17. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

ben 2 jaar geleden naar Defqon geweest, super, vooral met lekker weer!
    hou niet van die feesten in stampvolle hallen...

nee doe mij maar lekker opt strand! :)

18. Sinja

Sinja Fanatiek lid

Feb 4, 2007
    1,910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ja, ik ga ook regelmatig. Hoewel het wel steeds minder wordt, ontgroei het nu ook een beetje denk ik....

(btw als ik zwanger zou zijn zou ik sowieso hele poos niet meer gaan, zie dat niet zo zitten dan)

19. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Nee ik ben er ook nooit naar geweest, vroeger kwam ik wel in Parkzicht maar toen hardcore in kwam ben ik ook nooit meer daar geweest.

20. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D Ik vind Qlimax helemaal geweldig.... Maar helaas voor mij nu ook even niet... (ben al blij als ik 's morgens wakker word en niet moe ben hihihi)

Maar ik ken het gevoel, je hoort een lekker nummer of draait ff een cdtje en droomt helemaal weg naar zo'n feest!

groetjes Setje

Share This Page