Hoi allemaal, Sinds een paar dagen krijgt mijn zoon overal jeukende bultjes op zijn lichaam. Ze lijken op muggenbulten maar er komen er steeds meer bij en daarbij is het geen muggentijd nu lijkt me. Waterpokken heeft hij een paar jaar terug al gehad en daar lijken ze ook niet echt op. Iemand enig idee wat het kan zijn?
Nee, ze zitten gewoon willekeurig verspreid over het lichaam. Het begon op de benen en is nu ook verspreid naar de romp en armen.
Zijn het nu een soort blaasjes? Dan zou je haast denken aan een allergische reactie op iets? Je zou het kunnen proberen met een anti allergie pilletje en dan kijken of de klachten minder worden.
Nee ze lijken echt op muggenbulten, ik vind het ook vreemd. Ga sowieso wel even die pulletjes maandag halen inderdaad. Zou het netelroos kunnen zijn?
Ik heb wel katten maar deze komen niet buiten en hebben volgens mij ook geen vlooien. Morgen nog maar eens even goed checken.
Ik vind de foto erg onduidelijk, vind dat ook niet op een muggenbult lijken. Maar toen mijn zoontje opeens overal ‘muggenbulten’ had, was dat het begin van krentenbaard.
Ohhh ik hoop het niet! Dat heerste wel bij mijn zoon op school maar ik dacht dat dat meer op het gezicht zat?
Nee dat hoeft zeker niet, mijn jongste had het op haar duim. Maar het lijkt me geen krentenbaard als er allemaal bultjes op verschillende plekken op het lichaam komen? Maar misschien heb ik het mis.
Heb er even over gelezen maar ze lijken er niet op inderdaad. Deze bultjes vullen zich ook niet met vocht, het blijven gewoon jeukende bultjes. Het meest lijkt het toch op netelroos dus voor de zekerheid maar even antihistamine gekocht en duimen dat het helpt.
Nee, dat hoeft niet. Hier hebben ze er weken onder gezeten, maar 1 zoon 1 plekje op t gezicht. Verder vooral op benen, armen, romp en billen. Die laatste zaten er het ergst onder. Lag helemaal open op een gegeven moment. Zeker als het op school heerste, zou ik er extra alert voor zijn.
Ja zou kunnen maar dat zijn vaak meer van die kwaddels, grotere plekken die in elkaar overlopen. Hoe is het vandaag?
Daar zitten er intussen ook een paar van op zijn benen. (Het vermeerdert nog steeds) Deze bultjes gaan dus niet open en er komt ook geen blaasje oid op
Wij hadden laatst een kindje met plekjes waarvan we allemaal niet wisten wat het was. En we hebben al veel gezien (werk al 25 jaar in de kinderopvang) Het bleek uiteindelijk om schurft te gaan. Jeukt ook heel erg, vooral de nachten.