Ik vind het beide niks, sorry. Enzo word zo vaak gebruikt in de Nederlandse taal en het is ook nog is een auto. Ezio zou ik uitspreken zoals het er staat.
Rico is na een nachtje slapen ook afgevallen... teveel Pietje Puk met de achternaam 😐 En we gaan weer door..... 😂
Wat vinden jullie van de stoere jongensnaam Edo? Ik vind het prachtig, maar heb toen ik nog geen kindje had mijn kat zo genoemd. Anders had mijn zoontje nu zo geheten 😃
Jammer dat we je eerste naam niet gewoon uit zouden spreken. Denk dat hij in het italiaans heel mooi klinkt. De naam Matteo die genoemd is, vind ik ook een leuke naam. Wat vind je van Alessio? Of Valerio?
En met een dubbele z? Ezzio? Ik denk dat je dan wel sneller de gewenste uitspraak krijgt. Heb je deze site oom al bezocht?Italiaanse jongensnamen en babynamen | AlleBabynamen.nl
Helaas allemaal net niet... Soms denk ik dat we er nooit uit gaan komen We zoeken ook niet in één richting. Nu toevallig wat in het Italiaans, maar ook Scandinavische namen zoals Odin hebben op de lijst gestaan... Het is het gewoon allemaal net niet... Om wanhopig van te worden
Vind Ezio wel leuk eigenlijk, geen probleem qua uitspraak maar heb dan ook een van origine Italiaanse vent Matteo ook super, maar die was al afgevallen zie ik. Dan vind ik namen als Tommaso, Samuele ecc wel mooi maar weet niet of je daarvan houdt.
De lijst die net naar manlief is gestuurd: Matteo Dylan Fedde Fedor Luca Alec Devin Julian Vigo Fynn Rubin Max Van Italiaans naar Fries en weer terug dus Ik vind veel Italiaanse namen wel heel mooi, maar wij krijgen (gezien de oudere kids) weer bleke blonde kinderen met een oer Hollandse achternaam.. Dan vind ik Tommasso net te Italiaans icm het uiterlijk en de achternaam.. de naam op zich vind ik juist wel mooi ! Thomas vind ik ook mooi, maar weer te standaard ...
Anders gewoon : Zio, uitgesproken zoals het er staat of Zino Anzo Nio Vico Arlo Lino Erno Ibo Tico Lenno Ilja Senna Nikai Dante Imre Livan Dion Rowin Kian Axel Colin Roan Leon Novan