Misschien dat jullie ideeën hebben? Onze dochter heet Anissa, ben nu in verwachting van weer een dochter. We zijn op zoek naar een Arabische naam die hier ook makkelijk uit te spreken is. Papa is Marokkaans, mama is Nederlands. Wij komen op dit moment niet verder dan Sofia, al weet ik niet zeker of dat ook echt een Arabische naam is. Dunya vinden we ook mooi, maar we hebben al een nichtje dania, vinden we teveel op elkaar lijken. Wie heeft er nog wat ideeën of inspiratie? Ik hoor het graag
Mooi, Anissa! Geen idee of het Arabisch is maar hieronder wat ik er mooi bij vind klinken; Anissa en.. .. Nouf .. Lina .. Norah .. Raisa .. Avrasya .. Amina
Bij ons dezelfde combo: ik Nederlands, hij Marokkaans. Ons lijstje voor meisjes was: Lina Norah Mina Afra Kenza Sabra Een van deze is het geworden voor onze dochter.
Dank jullie wel voor jullie input! Het lastige is dat de familie groot is, veel namen komen er al voor haha Sommige namen zal ik zeker mee nemen want er staan wel een paar Mooie namen tussen!