Ik heb op 25 augustus een miskraam gehad en nu bijna 12 weken later test ik opnieuw positief. Ik heb voor mijn miskraam bloed laten prikken die HCG zat op 2. En een test gedaan in de vorige cyclus. Dus gewoon netjes ongie geworden in September meerdere eigelijk en die waren allemaal negatief. Maar word er onzeker van want zou het nog van die miskraam kunnnen zijn? ik heb vanmorgen duidelijk op dag 27 positief getest, ik ben onzeker nu, bedankt voorjullie andwoord jennie72
Hoi ik word er een beetje onzeker van allemaal. Ik hoop dat ik snel andwoord krijg van jullie!bedankt jennie72
hoi Jennie, de test kan zeker niet meer positief zijn van de miskraam, je bent opnieuw zwanger, gefeliciteerd! Mirjam
Hoi Miriam maar het streepje het tweede was nog wat licht toch wel hij staat er wel, kan dit weer een miskraam worden had dat de vorige keer ook,? of zegd de duidelijkheid van het streepje niets over een aankomende miskraam? zegd het ook niets zeker over hoelang je al zwanger bent? sorry ben gewoonwat onzeker. bedankt he. jennie72
Oja sorry heb ook last van een soort spierpijn rond de baarmoeder, en als ik me uitrek dan doet het zeer iets boven mijn liezen wat is dat? Is je baarmoeder nu al bezig met groter worden? zo vroeg al? bedankt weer jennie72
hoi, een streepje zichtbaar betekent dat je zwanger bent. Je hebt redelijk vroeg getest dus daardoor kan het streepje wat vaag zijn. Een vaag streepje zegt niets over of het weer een miskraam wordt. Waarschijnlijk is het streepje duidelijker (en eerder zichtbaar) als je over een paar dagen weer test. Maar dat is niet nodig, een streep betekent zwanger! Mirjam