Ben op zoek naar een tweede naam bij de naam Sem. Wie weet er eentje. Vind het allemaal maar lastig met die namen....
Sem Jonah Sem Mathis Sem Tias Sem Levi Sem Jonne Sem Jesse Sem Noah Sem Luca Sem Tomas Sem Nino Sem Jorrit Sem Milan Sem Yannick Sem Jorick Sem Julian
Een 2e naam met een M of een S zou ik in elk geval niet doen vanwege de initialen die je dan krijgt. Verder klinkt een naam met 2 lettergrepen als 2e naam bij Sem wel lekker. Geen idee wat voor soort naam je zoekt, maar hier wat ideetjes: Sem Arnoud Sem Arthur Sem Boaz Sem Boris Sem Casper Sem David Sem Erik / Sem Eric Sem Ewoud Sem Floris Sem Hidde Sem Jacob Sem Jasper Sem Jelle Sem Jonah Sem Jonan Sem Jonas Sem Joren Sem Joris Sem Lander Sem Leander Sem Lucas Sem Nino Sem Noah Sem Oskar / Sem Oscar Sem Quirijn Sem Roan Sem Robin / Sem Rhobin Sem Roewan Sem Rohan Sem Rowin Sem Ruben Sem Rune Sem Thore / Sem Tore Sem Viktor / Sem Victor Sem Zaro Sem Ziggy
Sem Christian Sem Thomas Sem Jonathan Sem David Sem Christopher Sem Alexander Sem Michiel Sem Gabriel Sem Tristan En deze naam kwam ik geheel toevallig tegen Senn. Ik vind het een leuke variatie op de populaire naam Sem.