Ondertussen al over de helft, en we willen niet weten wat het wordt. Dus op zoek naar een jongens en een meiden naam. Wat vinden jullie leuker: Siem Wout Over een meisjesnaam zijn we nog helemaal niet uit, paar namen uit onze lijst: Manon Babet Nora Mila Jolijn Cato Welke vinden jullie leuk bij F.enna, andere suggesties zijn ook welkom!
Mijn lijstje tot nu toe: Mirre Cato Mare Jolijn Yfke Sarah Jurre Gijs Mees Tijn Melle Jonne Jochem Noud
Ik vind F. enna en Siem en F. enna en Jolijn of Babet Andere opties: Moos Jonas David En meisjes namen heb je al hele leuke vind ik
Hoi, Wat een toeval, onze dochter heet fenna, ons zoontje Siem. Dus jongensnaam zeker Siem! Groetjes Esra
Hoi Meiden, Bedankt voor jullie reacties! Zal weer met mijn vriend in overleg gaan. Wat grappig dat jullie een Fenna en een Siem hebben Esra. Ik vind de namen ook wel erg leuk bij elkaar! Groetjes
Hallo! Van de jongensnamen vind ik Siem leuker. Van de meisjesnamen vind ik deze bij F.enna passen: Babet Jolijn Cato Wat vind je nog van: Jelle Olaf Hidde Eric Merijn Tieme Jelte Huub Mart Joost Ton Dirk Rens Jurre Henrik Melle Lotte Yella / Jella Diede Loes Juul Minke Mare Gwen Noor Suus Jenne / Janne Livia Helle Merle Jinthe Menthe Groetjes, Eos
Mijn neefje heet Siem, als was Wout bij hen ook een optie! Grappig! Kwa meisjesnaam ben ik helemaal voor Mila! Die staat bij mij op 1 als het zover is, maar mijn man vindt het niks..
Siem voor een jongen. De meidennamen vind ik allemaal niet zo, maar dan zou ik gaan voor Jolijn als ik moet kiezen