Frisian! We hebben een andere naam al vaststaan, maar ons zoontje zegt steeds dat hij 'baby Frisian' zo'n mooie naam vindt. Eerst moest ik er om lachen, maar nu is het opzich best een leuke naam vind ik.. Of heeft het een beetje hoog 'Fristi' gehalte? Vinden jullie het een leuke naam, of echt niet kunnen? Ik ben benieuwd naar de reacties!
Ik vind het klinken als het engelse woord voor Fries, die asociatie had ik echt meteen. Ik vind het geen leuke naam.
Ik gebruik voeding van Friso en daar moest ik aandenken. Maar dat ik het echt niet mooi vind...Nee dat niet. Het is misschien even wennen!
Sorry maar ik vind het geen leuke naam heb het ook nog nooit eerder gehoord moet ik zeggen,maar het klinkt zo vreemd...
Ja ik vind het eigenlijk ook niet zo, misschien doet het mij denken aan Frisia In ieder geval bedankt voor jullie meningen! Het blijft toch de naam die we in ons hoofd hadden!
Friesland was mijn eerste gedachte... en Frisia m'n 2e...nee, ik vind het niets. Anderzijds : als je zoon zo standvastig is wat de naam betreft zou ik zelf misschien wél overwegen om het als 2e naam te geven..