Wij zijn op zoek naar de naam voor ons mannetje in de maak, even polsen wat jullie van deze namen vinden. Andere opties zijn ook welkom!
Hugo, heel leuk en past bij de twee anderen Roel, Wout en Jan vind ik TE ouderwets klinken Misschien nog Gijs ?
Gijs ,Luuk en Koen vind ik erg leuk, maar dat vonden andere mensen in de familie ook, dus die vallen af. T(h)om zal ik eens overleggen met mijn man. Bij onze vorige zoon erg getwijfeld tussen S.iem en Wout, uiteindelijk erg blij met S.iem, past echt bij hem. Nu weet ik niet hoe leuk ik de naam Wout nog vind en spreekt Hugo me er aan. Man weet juist niet wat hij van Hugo moet vinden... Nog meer suggesties?
Ik vind Roel zo'n leuke naam, jammer dat je die zo weinig hoort. Hugo past wel iets beter in het rijtje, maar is dat belangrijk?
Ik vind het wel leuk als de naam in het rijtje lekker "loopt", maar is niet het belangrijkste. Roel ik een naam die nu voor de derde keer in ons lijstje staat, maar heeft zeg maar nooit de top 2 gehaald. In het lijstje namen staan een heleboel namen die we zelf ook opgenoemd hebben. Een deel valt af omdat ik het wel belangrijk vind dat de naam bij de achternaam past.
Suggesties in dezelfde stijl: Noud Tijn Mart Teun Ward Ben Jort Huub Tuur Job Bob Guus Harm Jos Joost Rins Ruud Bart Bas Theije Moos Jelte Niels Willem Bram Lex Abel
Ik vind Hugo het leukst maar wat minder naast F.enna en S.iem Wat andere ideeën: Bram Cas Daan Ebe, Ebbe Faas Fedde, Ferre Hidde Jens Jelle, Jelte Jurre Koen Loet Luuk Mees Melle Mika Mick Mats Niek Rein Tibbe Teije
Allemaal leuke namen! Als ik zwanger was van een jongen was het Jan geworden, daar heb ik dan ook voor gekozen.
Bedankt voor jullie berichtjes, we gaan er nog eens goed voor zitten, gelukkig hebben we nog even! Bij de zwangerschap van mijn zoon wisten we niet of we een jongen of een meisje zouden krijgen en tot en met de bevalling geen meisjesnaam kunnen vinden, was zo opgelucht dat hij een jongetje was! Scheelt nu toch wel dat we het geslacht weten!
Ik vind Hugo de mooiste naam, maar Roel vind ik het leukste bij de andere namen passen. Roel vind ik ook een leuke naam . Wout vind ik niets, zo wordt hier een politieagent genoemd.
Hugo! Vind dat toch zo'n stoere naam. Ook erg leuk voor een volwassen man Ik ken een Wout maar dat vind ik echt geen leuke man Roel vind ik een tongenbreker, maar dat heb ik bijv ook met Paul, krijg het bijna niet goed uitgesproken haha. Jan vind ik niet leuk. Hugo vind ik ook stoer, net als de andere namen.