Hoi, We zijn nog (steeds) niet uit over de naam voor ons tweede zoontje! Zijn oudere broertje heet Aaron. Ons lijstje met namen die we tot nu toe leuk vinden: Aaron & Ferron Aaron & Everon Aaron & Rivas Aaron & Ravi Aaron & Fender Aaron & Odin Welke vinden jullie het leukst en het best passen? Misschien nog suggesties voor andere namen? Hebben nog niet echt het 'JA dat is em' gevoel....
Ik vind eigenlijk alle opties minder... Als ik moet kiezen: Aaron en Odin Misschien als alternatieven: Otis Aiden Yulan
Ik vind de eerste twee t minste omdat t deZelfde eindklank heeft als aaron. De andere allemaal wel kunnen .
De namen die op -on eindigen vind ik naast Aaron niet mooi (Ferron en Everon). Rivas vind ik niet zo mooi, te apart. Ik twijfel tussen Ravi en Fender. Andere ideetjes: Ben, Benjamin Caleb Daniel, Dane, Daan David, Dave Eden Elijah, Eli / Ilai Ezra Hiram Isaac Isaiah, Isha Jared Joel Jonah Jozua, Joshua, Josh Mikai, Micah Moos Noah, Noam Raf / Raph Revi Rufus Sam Silas Solomon Tobias
Hmmm niet heel enthousiast, maar dan vind ik Rivas wel erg leuk. Hou wel van apart en vind het ook niet te. Rest vind ik of te Amerikaans of te gewoontjes
Dankjulliewel! Verschillende meningen dus en dat is ook logisch Ga nog eens heel diep nadenken en alternatieven zoeken... pfff , moeilijk dit keer!!
Ferron en Everon vind ik niet zo passen omdat ze ook eindigen op -on, zoals Aaron... Ravi vind ik mooier dan Rivas, maar ze passen allebei. Net zoals Fender en Odin Andere ideetjes: Aaron en Ralph Aaron en Lenn Aaron en Runar Aaron en Rowin Aaron en Thias Aaron en Eden Aaron en Midas Aaron en Milo Aaron en Andres Aaron en Nelis Aaron en Castor Aaron en Ewan Aaron en Lothar Aaron en Boas / Boaz Aaron en Finn Aaron en Tristan Aaron en Vigo Aaron en Leander Aaron en Thor Aaron en Jack Aaron en Lennart Aaron en Caspar Aaron en Rayan Aaron en Wiljan Aaron en Ares Aaron en Scott Aaron en Linus Aaron en Lionel Aaron en Leon Aaron en Quint Aaron en Menno
Ik vind alle opties niet echt heel mooi bij Aaron, maar als ik moest kiezen dan Rivas. Wat vind je van Evan op z'n Nederlands. Dus EE-van?