Hier kan je zien hoe vaak de naam aan jongens en meisjes is gegeven. NVB : voornaam Flynn Ik vind: echt voor een jongen. Ik vind een Engelse en een Franse naam na elkaar ook niet mooi combineren.
Bij mij komt hij over als een echte jongensnaam. Misschien omdat ik alleen jongens ken met de naam Flynn Maargoed, onze dochter heet Misha en daar zijn de meningen ook over verdeeld. Onze zoon heet Milan, in mijn ogen een èchte jongensnaam en zelfs die is vorig jaar een stuk of zes keer vergeven aan een meisje
Flynn gaat toch perfect voor een jongen en een meisje ! Ik vind de naam niet zo stoer, maar hij is ook niet echt superlief zoals bv. roos. Bij de naam heb ik niet onmiddellijk een beeld van: dat meisje is heel jongens- of meisjesachtig. Ik vind het dus een mooie keuze. De 2de naam is niet zo mijn smaak, maar het geheel past wel. Zou de naam zeker nemen als je hem mooi vindt!
Thanks voor jullie reacties! Ik blijf het een leuke naam vinden maar ik heb nog meer namen. Zodra ik van beide het geslacht weet kan ik weer verder gaan hihi.